Home › Forums › Kosttillskott › Tips och råd ang fatburners och protein!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 februari, 2010 at 10:46 #58852Anonym anvandareMember9 februari, 2010 at 10:46 #342323Anonym anvandareMember
Hej!
Har lite olika frågor till Er här på forumet.
Jag har tänkt beställa hem lite protein, fatburner och nån EAA produkt.
Tanken är att jag ska börja dieten 1a mars.
Träningen kommer bestå av gym 4ggr i veckan och morgonpromenader 5-6 dagar i veckan.
Jag har tänkt beställa någon fatburner, har tidigare använt mig utav effederin, men vill prova någon laglig fatburner nu istället.
Protein, så har jag funderingar på ON´s 100% whey gold standard eller BS 100% whey, Smaken på ON´s produkter, gillar jag sedan tidigare och det är väl egentligen anledningen som får mig att tveka på en order på BS´s vassleprotein, då det praktiskt taget är samma innehåll annars.
Så ni som testat, hur är smakerna på BS whey 100% ?
Har även lite tankar angående BS Dietfuel också, dock kommer jag skippa vassleprotein helt isåfall, men tankar och diskussioner är välkomna på hur ni hade gjort.
Har även tankar på BS EAA-XX produkt, frågan är ifall det är någon idé att köra detta, eller är det mer hype?
Fatburner, så har jag kollat in BS Fatburner som verkar vara prisvärd, dock undrar jag om det är bra krut i den?
Vilken fatburner rekomenderar ni annars?
Även tankar på att beställa ett blandprotein tillex Eiselt double pro för att inta innan läggdags, eller fungerar Kesella/Kvarg lika bra i praktiken där?
Som sagt, detta är mina tankar.. jag vill egentligen ha ERA tankar och tips istället, då jag kört samma tillkostt en längre tid.
Tacksam för hjälp… det är dags att bli hård antar jag! :emo-thumb
/grodanboll aka GB :ph34r:
9 februari, 2010 at 11:02 #342324Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:Vi har redan disskutat detta 1000ggr nu om smaker osv Du kan ju läsa lite gamla trådar så kommer du snabbt se vad vi rekomenderar härDet har jag gjort, och det var inte riktigt min enda fråga i inlägget heller
Proteinfrågan är egentligen mindre viktig, de resterande frågorna vill jag ha mer svar på istället, så ignorera proteinfrågan ifall ni vill det.. dock så vore det trevligt med lite svar.
9 februari, 2010 at 12:17 #342325Anonym anvandareMemberTight! hardcore använder jag just nu som ”fat burner”. Ger väldigt bra aptitdämpning (måste tvinga i mig mat ibland trots -1000kcal underskott) samt skön energi. Vet dock inte om den är olaglig eller inte, men den innehåller tydligen något ämne som kan ge utslag i dopingtester, små små mängder DHEA eller någon metabolit av det om jag förstod det rätt. CLA+Omega3 är också alltid standard när jag deffar och dem båda har viss forsknings värde bakom sig men 99% är ändå alltid hur du sköter din kost och din träning, tillskott är mest för när du nått platåer eller har för mycket pengar att spendera!
Doublepro och kesella fungerar precis lika bra som kvällsmåltid, skiftar själv mellan dem beroende vad jag är mest sugen på. Innehåller ungefär lika många kcal om du blandar doublepron med mjölk (då den blir som godast).
9 februari, 2010 at 12:21 #342326Anonym anvandareMemberJag gillar Burn som fettbrännare och aptitdämpare. Mycket för att den innehåller Hoodia.
Finns att köpa hos Svenskt Kosttillskott.
9 februari, 2010 at 12:58 #342327Anonym anvandareMemberInget slår Jet Fuel när de gäller fettförbrännande…
9 februari, 2010 at 23:27 #342328Anonym anvandareMemberBS Dietfuel är ett väldigt bra bland protein, så jag förstår inte riktigt varför du också skall köpa Eiselt double pro.:what:
BS Diet fuel är perfekt som nattprotein.
70% Kaseinisolat
30% Vassleisolat
87-89% Protein
2% Kolhydrater
1% FettKan även rekommendera VPX Meltdown som ett alternativ för lite extra förbränning. Har du kört på effe lär du gilla den skarpt;)
BS Fatburner är också väldigt bra. Känner ingen som varit besviken på den. Finns ju även som stimulant fri.
10 februari, 2010 at 18:17 #342329Anonym anvandareMembergrodanboll wrote:Hej!Har lite olika frågor till Er här på forumet.
Jag har tänkt beställa hem lite protein, fatburner och nån EAA produkt.
Tanken är att jag ska börja dieten 1a mars.
Träningen kommer bestå av gym 4ggr i veckan och morgonpromenader 5-6 dagar i veckan.
Jag har tänkt beställa någon fatburner, har tidigare använt mig utav effederin, men vill prova någon laglig fatburner nu istället.
Protein, så har jag funderingar på ON´s 100% whey gold standard eller BS 100% whey, Smaken på ON´s produkter, gillar jag sedan tidigare och det är väl egentligen anledningen som får mig att tveka på en order på BS´s vassleprotein, då det praktiskt taget är samma innehåll annars.
Så ni som testat, hur är smakerna på BS whey 100% ?
Smaken på Body Science Whey 100% är mycket bra.
Har även lite tankar angående BS Dietfuel också, dock kommer jag skippa vassleprotein helt isåfall, men tankar och diskussioner är välkomna på hur ni hade gjort.
Personligen tar jag alltid Body Science Dietfuel, det passar min kropp bättre och jag tror att en blandning av Kasein och vassle är bättre än rena vassle produkter.
Har även tankar på BS EAA-XX produkt, frågan är ifall det är någon idé att köra detta, eller är det mer hype?
Body Science EAA-XX hjälper dig med återhämtningen samt optimerar din proteinsyntese.
Om man har som mål att bygga muskler är det en bra produkt.Fatburner, så har jag kollat in BS Fatburner som verkar vara prisvärd, dock undrar jag om det är bra krut i den?
Det är ganska bra drag i Body Science Fatburner, en lägre dosering passar många användare.
Som sagt, detta är mina tankar.. jag vill egentligen ha ERA tankar och tips istället, då jag kört samma tillkostt en längre tid.
Tacksam för hjälp… det är dags att bli hård antar jag! :emo-thumb
/grodanboll aka GB :ph34r:
Titta ovan jag har gjort lite svar på dina frågor..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.