Tips på bra muskelöknings tillskott?

Home Forums Kosttillskott Tips på bra muskelöknings tillskott?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 38 total)
  • Author

Jag skulle behöva lite tips på bra muskelöknings tillskott , kör just nu med whey-80 och anabolic zma samt kreatin..

Du kör redan med två st. ”muskelöknings tillskott”, vassle och kreatin. Mitt tips är att fortsätta med dem, de är möjligtvis värt pengarna. Eventuellt kanske du kan kolla på ett EAA-pulver.

fungerar EAA-pulver bra?:P

Tror ni att LG siences BC+EAA fungerar??

Jag skulle lagt mina pengar på Body science EAA XX alternativt EAA XXX om jag var du :)

heheh eaa xx innehåller ju mer aminosyror än eaa xxx och xxx är dyrare :P det är såhär att jag spelar innebandy nu i 4 gånger per vecka , och då man tränar kondition så motverkar man ju muskeluppbygnaden lite , så till sommaren då jag har uppehåll tänkte jag att jag ska börja med någon bra muskelökare :) tänkte köra whey-80 och ja kanske Body science EAA XX ;)

Mat:emo-thumb

hahah jo , och just nu deffar jag så , hjar planer att äta riktigt mycket under sommaren , ska bli grövre under sommaren;)

oscar123 wrote:
    hahah jo , och just nu deffar jag så , hjar planer att äta riktigt mycket under sommaren , ska bli grövre under sommaren;)

Jävlars, då gör du precis tvärt mot alla andra här som svälter sig för att ha formen på sommaren och är feta grisar på vintern, respekt! :up:

Nykropp wrote:
    Jävlars, då gör du precis tvärt mot alla andra här som svälter sig för att ha formen på sommaren och är feta grisar på vintern, respekt! :up:

heheh jadå :emo-thumb jag deffar nu tills sommaren bara för att inte skämmas vid stranden ! har alltid varit den som inte gillat bada pga min kropp , så vill bli fit till sommaren :) och under sommaren kommer man ju vara mer aktiv , så då lär man ju ändå behöva ligga på överskott :D

Mat, massor av mat. Tillskott, EAA-XX, Massbuilder.

jadå massor av mat är ju fan riktigt gott och bra!! men , vad är mass builder?:P

Tack för tipsen angående EAA-XX och Massbuilder! dom e rätt så billiga också!! ska nog köpa en 800g EAA-XX och en 350g massbuilder till sommaren. Ska jag köpa ngn form av whey eller ska jag skita i det och äta mycket mat bara?:P heheh ni kanske tycker att det är konstigt om jag ska bygga undersommaren .. :D

heheh Okej flessa :) men eftersom jag strävar efter att bli grövre nu under sommaren , så kommer jag att testa mig Massbuilder + EAA-XX :P

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.