Tips på en BRA gainer..

Home Forums Kosttillskott Tips på en BRA gainer..

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Jag vill bygga muskler samt gå upp i vikt. Kör kreatin och WNC:s super gainer.
    Detta funkar väl hyfsat men har ni andra tips och förslag hör jag gärna dem.:emo-thumb

Lucce wrote:
    Detta funkar väl hyfsat men har ni andra tips och förslag hör jag gärna dem.:emo-thumb

Du kan ju slänga i lite dextrpour (Druvsocker) i vattnet du har med under träningen. Finns bland annat på konsum 15-20 kr för 400g påse. Annars om du har nån lokal vinhandlare i närheten kan kanske få billigt därigenom.

Väldigt snabba kohydrater som kroppen behöver under träningpasset.

Lucce wrote:

Körde WNC gainer innan. det blir väldigt dyrt med 280 kr för 12 portioner eller vad den kostar?! Nu kör jag med gainer pro och doserar med dubbla portioner blir både billigare och mer tryck :up:

Hemmagjord slår allt. Den e BRA fast där inte står ”super power strength boost gainer viktminskning osv på den.

Om du vill ha bra pris tycker jag att du skall köpa maltodextrin på säck och blanda med whey fx.

Ät mat. En jävla massa mat. Och sen ännu mer.
    Har du svårt att gå upp i vikt, ät ännu mer. Dubbla portionerna för din gainer också. Ger alltid några till kalorier.

Gainer som gainer är oftast principen som gäller. Inte mycket som skiljer dem i mellan. Oftast en snabb kolhydrat och vassleprotein. Gainer pro är prisvärd, ännu billigare får du det om du blandar själv.

Lycka till med träningen.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.