tvål som tillskott??:P

Home Forums Kosttillskott tvål som tillskott??:P

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

okej, jag sitter här och skrattar lite åt mig själv men om det här är sant så är det ju skitbra!

har nyligen haft en period utan kosttillskott hemma! inget alltså!
    åt dock samma som alltid.. ca 5 mål per dag!

och för att man ska lukta gott så köpte jag en duschtvål från palmolive som heter typ vulcano eller nåt.. vanlig dusch tvål. dock med magnesium och zink..

för övrigt hade jag kännt mig ganska slö på träningen ett tag men det tog fart igen i samband med dagligen intvålning:p
    2 veckor efter slog det mig att det KANSKE är tvålen (med magnesium och Zink) som fungerar som en prestationshöjare! genom att man tvålar vid körtlarna?? så.. precis som vissa ämnen och dofter t.ex. aloe vera kan få en att slappna av , så kanske lite tvål kan få en att träna bättre?

jag skojar inte nu när jag säger att träningen gick mkt bättre med tvålen:P bättre ork och mer pump!

är det ens möjligt?:what: imponerad av deras produkt isåfall:)

placebo :)
    Tvivlar starkt på detta.!

alla dofter är speciella för varje individ, uppfattar du en god och behaglig doft kan denna med säkerhet få dig att känna ro, avslapphet, eller att du piggnar till speciellt efter en skön dusch. Kan även vara placebo. Mentalt tillfredställd i vilket fall som helst.
    Jag njuter av kaneldofter då de påminner mig om julen, älskar därför Yogi Tea och kanelbullar. Ser fram emot kanelbulledagen imorgon *blink*

Det kan vara så. varför inte, först att du fick en bra massage av tvålen och sen själva doften kunde stimulera dig att du tränar bättre. Sen att du fick lite zink o annat genom huden e också där. Jag har läst nånstans att det hjälper om man har en bättre tajt tröja på sig när man ska t.ex. köra bench press ,då är det inga konstigheter…

psycho wrote:
    Det kan vara så. varför inte, först att du fick en bra massage av tvålen och sen själva doften kunde stimulera dig att du tränar bättre. Sen att du fick lite zink o annat genom huden e också där. Jag har läst nånstans att det hjälper om man har en bättre tajt tröja på sig när man ska t.ex. köra bench press ,då är det inga konstigheter…

jag tror inte zinket hinner tränga igenom huden på de få minuter innan vattnet sköljer av det.

Känns väldigt tveksamt att det var tvålen..:pop:

ja det finns kanske inge exakt svar på det,.. är det placebo är jag ändå sjukt nöjd8)

skulle ju kunna göra ett test någon gång haha..

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.