Vad anser ni?

Home Forums Kosttillskott Vad anser ni?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • Author

Vad anser ni vara det absolut bästa kosttillskottet när det gäller maximal muskeltillväxt? bortsätt från proteinpulver.

Vill nämligen bygga maximalt med massa men som sagt så finns det en djungel av dom så vad tycker ni??.

Ha en bra och ta vara på värmen;)

Tri-Matrix från Reflex är riktigt vass

Mat,mat och ännu mera kvalitèts mat,,inte tillskotten som bygger dina muskler,, utan det är vilan o maten i hemmet..Krossa fibrerna på gymet,käka bra mat och vila stenhårt..

V12 funkade jävligt bra för mig, ett bra kreatin.. ska nog börja med det nu igen tänkte jag

Suck vad trött jag blir på inlägg som inte besvarar frågan!
    Hon frågar vilket tillskott som är bra, och får svaret mat, mat mm.
    Antagligen vet hon att det är viktgt att äta bra, men denna fråga ställdes i tråden Kosttillskott och bör då få ett svar som härrör till tillskott.
    Annars hade hon frågat vad hon bör äta för att lägga på sig muskelmassa.
    Hon är ju t.o.m sponsrad så nog är hon redan inne i ”sportvärlden” och äter säkert redan bra…

Själv kör jag proteintillskott och Fierce.

kreatin är nog det kosttillskott som har mest visad effekt.

Kreatin (kre-alkalyn) gillar jag kombinerar med fullblown för att kunna kötta ännu mer på passen.

Annars ganska kritisk till alla mirakel kapslar och pulver.

topal wrote:
    Suck vad trött jag blir på inlägg som inte besvarar frågan!
    Hon frågar vilket tillskott som är bra, och får svaret mat, mat mm.
    Antagligen vet hon att det är viktgt att äta bra, men denna fråga ställdes i tråden Kosttillskott och bör då få ett svar som härrör till tillskott.
    Annars hade hon frågat vad hon bör äta för att lägga på sig muskelmassa.
    Hon är ju t.o.m sponsrad så nog är hon redan inne i ”sportvärlden” och äter säkert redan bra…

Själv kör jag proteintillskott och Fierce.

:frust: För att alla har sån jävla tilltro på kosttillskott!!Då detta är kompliment..
    V-12 bygger inte muskler, utan ökar pumpet,trycket o prestationsförmågan, vilket i SIN tur KAM leda till muskeltillväxt,,OM man sköter sig i övrigt!!

Eiselt EsaPro, fria essentiella aminosyror, bättre för proteinsyntesen 60-90min efter träning än vassleprotein när det intas innan träning på fastande mage.

Samquente wrote:
    Eiselt EsaPro, fria essentiella aminosyror, bättre för proteinsyntesen 60-90min efter träning än vassleprotein när det intas innan träning på fastande mage.

varför då?

ellen wrote:
    varför då?

Också väldigt skeptiskt till detta tillskott & har valt att tillsvidare inte sälja det i min butik tills jag vet bättre…min policy är att jag ENBART säljer produkter jag personligen kan stå för till 100%…men men…Eiselt kan prove me wrong & skicka en burk som prov…

Jag säger: Whey/kassein protein, Krealkalyn, AAKG & fettsyror…

Love yall!
    ZONE

013 wrote:
    :frust: För att alla har sån jävla tilltro på kosttillskott!!Då detta är kompliment..
    V-12 bygger inte muskler, utan ökar pumpet,trycket o prestationsförmågan, vilket i SIN tur KAM leda till muskeltillväxt,,OM man sköter sig i övrigt!!

Jo jag förstår att många vill rekomendera att äta mat istället och det är kanon, men detta forum handlar om tillskott.
    Som om jag skulle ställa en fråga i ett forum som handlar om bilar och frågar vilken bil som drar minst bensin, och alla svarar att jag ska ta cykeln istället för att det är nyttigare.
    Kanske moderatorn får aktivera en checkbox innan man reggar sig där man får verifiera att man förstått vikten av att äta rätt innan man tar tillskott 8)

Yep att maten är grunden är en självklarhet! Det heter ju kostTILLSKOTT!

Love yall!
    ZONE

ellen wrote:
    varför då?

För att EAA ger snabbare aminosyretillförsel än vad vassle gör. Vassleprotein är helt enkelt för långsamt.

mer på

[http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=76208&highlight=Vassle]

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.