Home › Forums › Kosttillskott › vad för pulver?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 oktober, 2010 at 12:46 #434878Anonym anvandareMember
Jag är en ganska mager kille som skulle behöva lägga på mig några kilo muskler… Och jag tänker göra en beställning ifrån gymgrossisten! Jag kan inte mycket om olika protein-pulver osv:/ så jag skulle behöva lite hjälp om vad för olika pulver jag ska beställa!… har tidigare använt gainer Pro, 4 kg!
Tack på förhand!
btw, vet inte om jag skapade tråden under rätt katagori?!?! ifall de vart fel, får någon var snäll att flytta den!
25 oktober, 2010 at 12:46 #64070Anonym anvandareMember25 oktober, 2010 at 16:18 #434879Anonym anvandareMemberDet första man måste fråga är hur länge har du tränat ?
äter du rätt ? och i övrigt räcker det med ett vanligt vassle protein eventuellt kasein (långsamt protein)25 oktober, 2010 at 16:21 #434880Anonym anvandareMemberÄr du en ganska mager kille föreslår jag att du trycker i dig mer kalorier/dag via maten än vad du gör nu, istället för gainer…köp ett billigt whey pulver som komplement till detta.
25 oktober, 2010 at 16:40 #434881Anonym anvandareMemberkanske ska säga att jag har väldigt svårt att gå upp i vikt! hur mycke jag än äter går jag inte upp…
Jag har tränat ”oseriöst” 2 år typ… äter inte rätt:/ men äter mycket jämfört me klasskompisar osv…
Tack för svaren!25 oktober, 2010 at 20:47 #434882Anonym anvandareMemberWhey-80, 4 kg
och
Creatine Monohydrate, 1 kgvad tror ni om de här?
25 oktober, 2010 at 21:00 #434883Anonym anvandareMemberSkellefteå wrote:Whey-80, 4 kg
och
Creatine Monohydrate, 1 kgvad tror ni om de här?
Bra
25 oktober, 2010 at 21:03 #434884Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:BraHar Eddie´s konto blivit hackat?
Eller är du bara trött på att ge samma svar om kosten för folk som inte går upp i vikt
26 oktober, 2010 at 08:35 #434885Anonym anvandareMemberÄt så mycket du kan och försök att röra dig så lite som möjligt, (förutom styrketräning). Gå långsamt och stå still i rulltrappan.
26 oktober, 2010 at 09:35 #434886Anonym anvandareMemberClark wrote:Ät så mycket du kan och försök att röra dig så lite som möjligt, (förutom styrketräning). Gå långsamt och stå still i rulltrappan.Ska han ansöka om en permobil med, att köra runt i skolan med
hehe, det är ett bra tips för att öka i vikt, frågan är väll hur hälsosamt det är att röra sig mindre än en 95åring?Hellre då se till att äta ordentligt, vilket jag inte tror att han gör. Lägg till en två måltider + det du äter nu.
Proteinpulvert är bra för att höja proteinintaget, och kreatinet för styrka, men inget av det kommer inverka så mycket på dina problem med att öka i vikt. Det kommer mycket mat att göra
26 oktober, 2010 at 10:17 #434887Anonym anvandareMemberGober wrote:Ska han ansöka om en permobil med, att köra runt i skolan medJa visst! :up: Jag kör själv permobil mellan de olika maskinerna på gymmet. Jag har t o m. en tjej som duschar mig efteråt. Allt för att slippa slösa energi i onödan.
Nä, mitt inlägg var en smula ironisk men saken är ju den att folk som har svårt att gå upp i vikt har en högre energiförbrukning än andra. De går snabbare, byter ställning oftare när de sitter ner osv, osv. Dessuttom äter de på tok för lite. MIn tjejs brorsa klagar ofta på att han har svårt att gå upp i vikt. Det har dock krupit fram nu att han bara äter en räkbaguette lunch och tar en gainer till middag. (vilket han tycker är mycket).
26 oktober, 2010 at 20:52 #434888Anonym anvandareMemberGober wrote:Har Eddie´s konto blivit hackat?Eller är du bara trött på att ge samma svar om kosten för folk som inte går upp i vikt
Det är ju bra. Då finns ju ingen anledning att skriva mer bara för skrivandets skull.
26 oktober, 2010 at 20:54 #434889Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Det är ju bra. Då finns ju ingen anledning att skriva mer bara för skrivandets skull.Bra är det, men kommer inte hjälpa en mager kille som äter dåligt att ”lägga på sig ett par kilo”. Kanske vätska från kreatinet isåfall.
Men ja du svarade på frågan.
27 oktober, 2010 at 05:15 #434890Anonym anvandareMemberSkellefteå wrote:kanske ska säga att jag har väldigt svårt att gå upp i vikt! hur mycke jag än äter går jag inte upp…
Jag har tränat ”oseriöst” 2 år typ… äter inte rätt:/ men äter mycket jämfört me klasskompisar osv…
Tack för svaren!Vad äter du under en dag? med ungefärliga mått?
30 oktober, 2010 at 20:49 #434891Anonym anvandareMemberFör mycket mat är ju inte bra heller eftersom det kommer att få kroppen att lagra in fett. Lätt att hamna i en ond cirkel. Bättre att bygga muskler och låta det ta tid. Fett blir ingen människa glad av.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.