Vad käkar ni för tillskott?

Home Forums Kosttillskott Vad käkar ni för tillskott?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 133 total)
  • Author

Nu har jag gått och käkat endast protein som tillskott, förutom vitaminer/mineraler, omega3. Tänkte nu börja med kreatin också.

Tänkte höra vad just du käkar för tillskott och om du tycker du får dom effekter du är ute efter?

Multivitamineral, maltodextrin, whey-protein, glutamin, kreatin.

Vassle, maltodextrin och kreatin.

Off:
    Whey 80
    Carbo Flex (maltodextrin)
    Milk-90 (kasein/vassle)
    Only One (multivitamin/mineral)
    Vault (kreatinprodukt)

On:
    Whey 100
    Gainer Pro
    Milk-90
    L-Glutamin
    Cla
    Omega 3
    Only one
    Koffein
    Vault
    Ala
    Ox

multivitaminer/mineraler
    c-vitamin
    Omega 3
    Kre-alkalyn
    MRP
    Whey 80
    ZMA

Protein
    Multivitamineral

Protein, kolhydrater o kreatin. Även vitamin+mineral tillskott vissa dagar när maten sköts lite sämre. Mer än så behövs inte :emo-thumb

Protein
    Gainer
    Glutamin
    Omega 3
    Multivitamin
    Kreatin

Protein/Fick jag bara välja på att ta ett tillskott blev det detta, då det helt klart förenklar att få i sig tillräckliga mängder.

Glutamin/ Min mage mår bra av det, hade problem med magkatarr innan jag provade tillskottet. Vet inte om det har någon positiv effekt på själva muskelbyggandet, är väl tveksamt.

Kreatin/Får något bättre pump och uthållighet plus liten styrkeökning.

Vitaminer/Skulle kanske inte behöva detta då jag äter mycket grönsaker, kompletterar för säkerhets skull.

Är för övrigt mycket skeptisk till allehanda kosttillskott som ska göra det ena underverket efter det andra. Lägger hellre mina pengar på säkra kort och bra mat.

Whey 80, alt. Whey 100.
    Maximize Amino Gainer
    Creatine
    Multivitaminer(Only one)
    Ox
    Omega 3
    L-glutamin
    Koffein

Dessa använder jag.

whey-80
    gainer pro
    omega 3
    ala
    l-glutamin
    koffein
    multivitamin

dvs ungefär samma som alla andra :)

Ser att många inkl jag fortfarande använder glutamin trots att den numera är verkningslöst enligt andra i en annan tråd….

Whey 80 protein.
    Omega 3.
    Mivi total.

Mat är dock bäst :)

Fortress wrote:
    Protein/Fick jag bara välja på att ta ett tillskott blev det detta, då det helt klart förenklar att få i sig tillräckliga mängder.

Glutamin/ Min mage mår bra av det, hade problem med magkatarr innan jag provade tillskottet. Vet inte om det har någon positiv effekt på själva muskelbyggandet, är väl tveksamt.

Kreatin/Får något bättre pump och uthållighet plus liten styrkeökning.

Vitaminer/Skulle kanske inte behöva detta då jag äter mycket grönsaker, kompletterar för säkerhets skull.

Är för övrigt mycket skeptisk till allehanda kosttillskott som ska göra det ena underverket efter det andra. Lägger hellre mina pengar på säkra kort och bra mat.

Tack för det svaret!! Du verkar vara den enda som läst klart frågan innan du postar iallafall!! :up:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 133 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.