Vet ni något bra kreatin?

Home Forums Kosttillskott Vet ni något bra kreatin?

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

titeln säger allt

Ne.

jaja 👿 Jag har nämligen hört att kreatin öka Muskelvolymen och att man går upp dramatiskt i vikt. Jag föddes nämligen utan tillväxthormon så jag får ta medicin varje dag för att växa normalt. Detta gör att jag har väldigt svårt att gå upp i vikt och några kilon extra hade varit prima för mitt självförtroende :D

Köp vanligt mikroniserat monohydrat, fråga i affären (ja inte Ica då alltså) om du är osäker.

Som Undefined säger så räcker vanligt monohydrat såvida du nu inte är en non-responder men den risken är minimal och det är klart värt att köpa monohydrat först.
    Alla kreatinsorter har samma syfte, de fyller dina ATP depåer vilket gör att du helt enkelt har energi en liten längre stund än i vanliga fall och kanske orkar den där extra repetitionen.

Du ökar i muskelvolym om du tränar hårt, inte pga kreatinet i sig (som förvisso kan hjälpa dig att träna hårdare).

Går upp dramatiskt i vikt kan du nog inte heller räkna med. (beror iofs på vad du menar med dramatiskt) Vissa drar på sig en del vätska och kan gå upp några hekto för den sakens skull men dessa hekto försvinner när du avslutar kuren igen.

Hur som helst, kreatin är väl det mest omtalade kosttillskotten med flest studier i ryggen som verkligen bevisar at det funkar så jag tycker det är ett klokt val att införskaffa detta och testa.

bodyscience kreatin monohydrat
    Eiselt kreatin monohydrat
    Fairing kreatin monohydrat

best of the best

Kör på vanligt monohydrat! :emo-thumb

Jag själv kör Crea FX och tycker det funkar bra!

Annars är väl Star Nutrition’s monohydrat bra pris också!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.