Vilket är att rekommendera

Home Forums Kosttillskott Vilket är att rekommendera

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hej

Jag har en fråga som kanske är dum men då det finns folk som är betydligt mer kunniga på detta ämne än jag så varför inte ställla den.

Jag beslöt mej (efter passerande av 100kg strecket) för att få tillbaka den fina fysik jag hade innan jag började studera och efter många många timmars research på nätet och forumet beslöt jag mig att påbörja en deff då jag vet att massa muskelmassa sprunigit och gömt sig bakom ett mysigt lager fett. Kört efter deff guiden och det har fungerat bra, jag är på god väg, 93kg nu och muskler börjar titta fram igen.

Nu till ”problemet”, börjar få slut på proteinpulver och undrar om jag kan byta mot Whey-80, som är mycket billigare än det jag använder nu. Mitt nuvarande är GRS-5 Protein System, info finns på;

Så, ska ja fortsätta med samma eller bya till Whey-80

Tackar för snabba svaret

Om du vill ha ett lika bra vasslekoncentrat för ett ännu bättre pris än Star Nutrition’s Whey-80, så tycker jag utan tvekan att du ska köpa Pro FX! :emo-thumb

Finns med smak och även utan, så att man kan blanda med annat!
    Säljs i 750g påsar, men även i storpack upp till 20 kg!

Ett billigt protein är ju Pro FX från gymvaruhuset. Billigt om man köper ett tiopack(750g st), gott smakar det också. Smaken Mocha Creme är som godis, bra att du kan mixa olika smaker med så man slipper 4kg av varje då varje förp endast innehåller 750g.
    Lycka till!

Nu säljer de isolate för samma pris

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.