Home › Forums › Kosttillskott › Vip-X eller No-Shotgun?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 juli, 2009 at 01:37 #62797Anonym anvandareMember11 juli, 2009 at 01:37 #413631Anonym anvandareMember
Hejsan allesammans,
jag hade tänkt att beställa en pwo, och jag har testat rage, no-xplode, push extreme, matrix revolution (?) från gg iaf. och ptja, man får väl en del effekt.
Men har läst en del gott om vip-x och no-shotgun.Jag är ute efter bra styrkeökningar och pump och fokus på passet, men det ska inte heller vara för dyrt helst. Och undrar vad ni tror är bäst för mig, va ni tycker är bäst av Vip-X från mmsports eller No-Shotgun vilken ger bäst effekt?
Tack för svar
11 juli, 2009 at 12:53 #413632Anonym anvandareMemberska beställa nu men nån som har nått svar??
11 juli, 2009 at 16:09 #413633Anonym anvandareMemberHar bara testat vip-x och tyckte den funkade helt ok. Smaken gillar jag inte dock
12 juli, 2009 at 16:01 #413634Anonym anvandareMemberriddaren wrote:Hejsan allesammans,jag hade tänkt att beställa en pwo, och jag har testat rage, no-xplode, push extreme, matrix revolution (?) från gg iaf. och ptja, man får väl en del effekt.
Men har läst en del gott om vip-x och no-shotgun.Jag är ute efter bra styrkeökningar och pump och fokus på passet, men det ska inte heller vara för dyrt helst. Och undrar vad ni tror är bäst för mig, va ni tycker är bäst av Vip-X från mmsports eller No-Shotgun vilken ger bäst effekt?
Tack för svar
Vilken version av shotgun pratar vi om?
NO-S v.3 gör mig illamående av alla stims, därför är VIP-X mitt val. Jag får skön fokus och bättre välbefinnande av VIPen, och därmed bättre prestation, eftersom man bla. inte mår illa.
Styrkemässigt finns nog marginella skillnader, om några.
Vipen är klart godare med.
NO-Shotgun har alltid påmint mig om nån flytande medicinsmak, kommer bara inte ihåg vilken medicin.12 juli, 2009 at 16:10 #413635Anonym anvandareMemberVip-X alla dagar i veckan.
Provat båda och NO ger mig absolut ingen men varför inte prova båda så vet du vilken produkt som fungerar bäst på dig.
//Marcus12 juli, 2009 at 19:11 #413636Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Vip-X alla dagar i veckan.
Provat båda och NO ger mig absolut ingen men varför inte prova båda så vet du vilken produkt som fungerar bäst på dig.
//Marcus:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.