VPX Meltdown + extra intag av fett?

Home Forums Kosttillskott VPX Meltdown + extra intag av fett?

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hej! kanske är en dum fråga (eventuellt därför ingen svarade när jag postade i en befintlig tråd) men jag undrar om det kan vara lämpligt att ta t.ex. omega-3 tillskott samtidigt som man äter VPX Meltdown? Eller är det snarare så att man kanske bör dra ner på fett intaget?

Tack på förhand!

/Malkowitch

Jag ser ingen särskild anledning till varken det ena eller det andra bara för att du tar VPX Meltdown. Hur resonerar du?

Jag tänker på så vis att eftersom man ökar fettförbränningen med Meltdown, så kanske ett tillskott av nyttiga fetter kan vara en fördel?

Det är mkt möjligt att jag tänker fel, men jag tänker alltså i samma banor som t.ex. vid en mkt varm sommardag, eftersom man svettas mkt så behöver man mkt mera vätska… lite åt de hållet…

Fast det jag menar är då att ett extra intag av t.ex. omega-3 då kanske gör att själva effekten av Meltdown minskar…

Jag formulerade mig nog lite fel, jag menar alltså inte att jag lägger till ett EXTRA tillskott av omega-3 (alltså att öka intaget) utan snarare att jag äter en normal dos omega-3 samtidigt som Meltdown.

/Malkowitch

Malkowitch wrote:
    Jag tänker på så vis att eftersom man ökar fettförbränningen med Meltdown, så kanske ett tillskott av nyttiga fetter kan vara en fördel?

Inga fel med tillskott av omega-3. Att du slösat pengar på det där andra preparatet gör varken till eller från i sammanhanget.

Okej, tack för svaren!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.