VPX Meltdown – hjälp

Home Forums Kosttillskott VPX Meltdown – hjälp

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Nu har jag kikat runt en del nu i denna otroliga djungel av kosttillskott och känner mig starkt sugen på denna produkt då den verkar rekommenderas av en del samt att den innehåller den intressanta ingridiensen Yohimbine HCL.

Mitt tanke bakom detta var väl att göra en ”mini deff” på ca 3-5kg och även försöka bibehålla muskellmassa på ett bra sätt, för att ”test köra” den inför en eventuell större deff mot våren/sommaren. Att försöka ge deffen en liten extra kick.

Piskar gymmet 5 dagar veckan & kör 2 cardio i veckan (ökar nog till 3 vid inköp av denna produkt för att testa hur pass potent den är)

* Ni som tar denna produkt till både gym & cardio hur doserar ni ut den under dagen? En kapsel extra vid cardio eller kör ni samma?

* Gillar att köra mina cardio pass på kvällen, finns de risk för sömnsvårigheter om man tar den allt för sent?

* Skulle den ge några märkbara effekter även om man inte håller en sträng kalorisnål diet? (gillar ju att äta:emo-thumb)

Försöker även äta så ”rätt” som det går, alltså inte mer kalorier än nödvändigt:)

Vilken form är du i nu?

Om du ligger mellan 15-20% så ser jag ingen större anledning att börja mixtra med några tillskott, då räcker det att du skärper till kosten lite och rör på dig lite mer. Jag tycker att man kan börja ta deff-preparat när man börjar gå ner mot och under 10% i BF.

Okej ska lyda ditt råd och fortsätta pressa ännu hårdare:up: löser de sig inte får jag väl återkomma

malawiglenn wrote:
    fettbörbrännare är typ ”pricken över i:et” när man redan har ett mycket bra fungerande upplägg samt redan lågt kroppsfett.

Att kunna ta sig ner till magrutor BÖR alla klara av med enbart kost och lite motion, du kan ta en kik i deffguidern här på forumet.

Har väl fått i mig lite ”kosttillskotts propaganda” där jag tror att kosttillskott löser allt:) haha. Fast hade det varit så att kosttillskott ger dig magrutor hade nog kanske ingen tränat..

Så tack för den och har precis hittat deffguiden, så blir o läsa på lite där:up:

Allt beror väl på hur motiverad man är.

Många som skriver här har en mycket hög nivå av självdisciplin.

Om man tar min fru så går hon aldrig ner i vikt utan att ta fettförbrännare.

Hennes normala begär efter mat och annat gott försvinner totalt vid intag av fettförbrännare.

Och hon får snarare tvinga i sig mat när det är dags att äta.

Normalt sätt är det mycket svårt och omotiverat för henne att gå på diet när hon är hungrig och ständigt sugen på mat.

För att göra det enkelt det blir ingen diet om hon inte tar en bra fettförbrännare.

Alla är vi olika och utgår ifrån olika personligheter och förutsättningar.

Men visst kan en bra produkt hjälpa många ganska mycket.

Sen ska man aldrig underskatta placeboeffekten. ;)
    Jag kan själv ibland tycka att man taggar till lite extra pga kosttillskotten, för att man verkligen vill göra det mesta av pengarna man har investerat i dem.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.