Whey-80 banan

Home Forums Kosttillskott Whey-80 banan

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • Author

Hur upplever ni som testat den att den smakar? Jag känner en antydan av banan, eller så är det hjärnan som spökar för att det står banan på påsen. Annars var det lika äckligt som vanlij….

Hoppades på att det skulle smaka nåt, typ BANAN. Kanske har fått en felmärkt påse.

Tycker den är väldigt svag i smaken, väldigt lik vanilj.

En mild banansmak.

Det var som att se mitt eget inlägg, jag tycker att banan och vanilj smakar lika illa! Smakar verkligen äckligt och jag förstår inte hur dom kan kalla det banan eller vanlij

Som sagt, äckligare Protein får man leta efter! Ska nog skicka mitt i soptunnan!

Mattias Askbom wrote:
    Som sagt, äckligare Protein får man leta efter! Ska nog skicka mitt i soptunnan!

Jag kan va soptunna :)
    Äcklig typ rutten banan

tack för svaren. då är det som vanligt då… man ska alltid köpa choklad! oavsett tillverkare.

falloutboy wrote:
    tack för svaren. då är det som vanligt då… man ska alltid köpa choklad! oavsett tillverkare.

Funderar faktiskt på att göra som man gjorde förra sommaren! Twinlab 100% Whey Fuel Jordgubb, en näve frysta jordgubbar, minimjölk och is rakt ner i blendern. Görnajs speciellt när det är varmt ute! Bara ett tips

Om man koncentrerar sig så smakar den nästan som bananaskids, skitgott! :emo-thumb

falloutboy wrote:
    Hur upplever ni som testat den att den smakar? Jag känner en antydan av banan, eller så är det hjärnan som spökar för att det står banan på påsen. Annars var det lika äckligt som vanlij….

Hoppades på att det skulle smaka nåt, typ BANAN. Kanske har fått en felmärkt påse.

Den smakar riktigt dåligt, även chokladen smakar ju allt annat än choklad. Däremot är mintchokladen god.

Peter Storhannus wrote:
    Om man koncentrerar sig så smakar den nästan som bananaskids, skitgott! :emo-thumb

haha precis, om inte annat så får man lura sig själv ;P

jordgubben är bäst !

kingen wrote:
    Den smakar riktigt dåligt, även chokladen smakar ju allt annat än choklad. Däremot är mintchokladen god.

jag lessnade på minten. det blev för mycket mintsmak. sen kan jag inte sluta tänka på att den smakar ungefär som när man råkar svälja saliv blandat med tankräm då man borstar tänderna.

köp koluzzeums protein.. kokos e en höjdare eller så har powerexpress en goding vid namn mintcholkad , eller varför inte pro fx creamy vanilla.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.