Zma

Home Forums Kosttillskott Zma

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Har hört att ZMA kan ge bättre söm och återhämtning.
    Borde de inte räcka med att att knapra multvitamin som
    innehåller dagsdosen av Zink, Magnesium och B-vitaminer för att få samma effekt?

Jag har använr ZMA och tyckte att jag fick bättre sömn och återhämtning.

käkade du zink å magnesium å sånt i annan form innan du började med ZMA?

Köp en burk zink, en burk magnesium o en bruk vitamin b6.. Blir mycket billigare o räcker längre.Sen kan du dosera så de passar just dig,,
    ZMA är bra grejer,, sover gott på det!!

013 wrote:
    Köp en burk zink, en burk magnesium o en bruk vitamin b6.. Blir mycket billigare o räcker längre.Sen kan du dosera så de passar just dig,,
    ZMA är bra grejer,, sover gott på det!!

OK! låter bra de, ska man ta de innan läggdags precis som med ZMA för bästa effekt?

alle wrote:
    OK! låter bra de, ska man ta de innan läggdags precis som med ZMA för bästa effekt?

jajjemänn,, det är samma sak ju:emo-thumb bara att du köper var burk för sig,, blir helt enkelt bara billigare,…Kan vara lite svårt att få tag i de små rackarna,,men kika runt i webshoparna så finner du nog det du söker,,MEN kolla lite överallt,för priserna varierar kraftigt!!

alle wrote:
    käkade du zink å magnesium å sånt i annan form innan du började med ZMA?

Jag använde zinktillskott innan,

Kalas! tackar för hjälpen! man behöver alla tips som går å få när man är nybörjare å student :p

Ska du köpa ”färdig” ZMA så rekommenderar jag att du köper den från USA.
    Även med frakten inräknad så blir det hälften av vad en burk kostar här i Sverige =)

Jag sover som en stock av zma, tar också vanligt zink i mellanrum och då sover jag lite bättre.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.