Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,121 through 3,135 (of 6,783 total)
  • Author

Gårdagens kvällsmål, lussebulle och julmust till det

[img=http://img31.imageshack.us/img31/491/bild003j.jpg]

Hemmagjord äppelpaj och en tetra marsansås framför tvn på söndagskvällen.

Middag of the day 14/12. Stekt Laxfile med kokt potatis,körsbärstomater med light fetaost ihoprört med örtkryddor och egengjord romsås bestående av lätt chreme fraiche,hackad rödlök,röd stenbitsrom,hackad dill,hackad gräslök,citronpeppar och aromat. Mätt och belåten sitter man här nu:)

Ledsen att behöva säga detta Flessa men av alla bilder du postat ser man knappt någon skillnad alls.

Rasmus Kjellberg wrote:
    Ledsen att behöva säga detta Flessa men av alla bilder du postat ser man knappt någon skillnad alls.

håller med, men ville inte va ”först” å kommentera. De ser läskigt ut, lite överdrivet. Fan du e värre än mig :(

Rasmus Kjellberg wrote:

Nej lika trista och ointressanta båda två.

J.v.K wrote:
    jag tycker det ser gott ut :) saknas bara nån thaisås eller dyl.

Gott är det säkert, men en trist och ointressant bild. Varken lockande, inspirerande, eller kreativt.

Flessa wrote:
    och middag.

Matvete av Dinkel, Kycklingfilé, Oliver, Gurka, Tomat, paprika, Harico Verts, Broccoli.

Jag tkr det ser gott ut, men var har du fettet pojk?! Lite avokado:(

Köttfärssås o makaroner & Äppelpaj med vanlijsås, gjorde röd vaniljsås för julstämningens skull :)

dilldipparn wrote:
    Köttfärssås o makaroner & Äppelpaj med vanlijsås, gjorde röd vaniljsås för julstämningens skull :)

det ser lite läskigt ut me rödvaniljsås men säkert lika gott som vanligt:up:

Blev lite Alaska polock igår.. deffmåltid mitt i bulken kan va bra ibland när vikten stiger för fort :P

Sen är det en bild på min frukost från imorse också. Keso från Lidl med en klick mögel i :pop:

gym_fredde wrote:
    det ser lite läskigt ut me rödvaniljsås men säkert lika gott som vanligt:up:

haha jaa det vars skit gott :D

dilldipparn wrote:
    Keso från Lidl med en klick mögel i

Åt du det där?

dilldipparn wrote:
    Blev lite Alaska polock igår.. deffmåltid mitt i bulken kan va bra ibland när vikten stiger för fort :P

Sen är det en bild på min frukost från imorse också. Keso från Lidl med en klick mögel i :pop:

Bilden till vänster ser ut som en frukost skulle kunna göra för mig. I alla fall med något fetare till, typ smör på fisken.

Angående kvargen och möglet så innebär det faktiskt ganska stora risker med mögelgifter. Jag är den minst hygienonanerande du kan tänka dig vad gäller bäst före-datum, förvaring och sådär men OM mögel syns tydligt äter jag INTE. Du bör gröpa ur den där kvargen med god marginal om du nu inte vill slänga hela.

Rasmus Kjellberg wrote:
    Åt du det där?

Självklart.. fast ja fick ju spetsa med fun light så mögelsmaken skulle försvinna lite bättre.

Viewing 15 posts - 3,121 through 3,135 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.