100% Armar

Home Forums Medlemsbilder 100% Armar

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 901 through 915 (of 939 total)
  • Author
    Posts
  • #288064

    Kör på som du gör NKK det kvittar väl vad folk tycker om dina rep : ), och att det funkar för att bygga massa för dig syns ju. men sen vore det ju kul att se några max på tre stora också om du får lust att filma det någon gång.

    #288065

    Vill do mannen! ska bli starkare i mark igen kör mycker kronlyft nu för att bygga upp styrkan i ryggen och draget blev 244kg ganska enkelt sist..
    Jag kör snedbänk mest nu när jag kör stång, vanlig bänk dödar min axel och smärtan är oerhörd faktiskt.
    Sist blev det faktiskt 194kg i snedbänk, och jag kan tillägga att jag har börjat köra med lite längre rörelsebana för att få mera rörlighet i axeln!
    Ja, det kvittar faktiskt Pontus slår sig för bröstet och gnäller medans hans armutveckling på 105kg är ganska underhållande! men skitsamma ska inte sjunka till hans nivå.

    Men jag ska bli fri från min djävulska förskylning sen får det bli tunga lyft =)
    Syrran kommer hit till helgen på lördag och om ja e frisk så får hon filma medans vi tränar ihop.. ska göra mitt bästa..
    Men för att få godkänt av den stora delen av forumsmassan här så måste ja gå ner vila 5 min gå sakta upp vila 5 min toppläget ta 10 min på mig att gå ner på bröstet för att få det godkänt.

    #288066
    Danne N wrote:
    Va kul det är när man måste avsluta varje inlägg med DET HÄR ÄR MIN PERSONLIGA ÅSIKT OCH DEN BEHÖVER INTE ÖVERENSSTÄMMA MED RESTEN AV FORUMET… För att minska påhoppen efter man gjort en kommentar.. ;)

    Bästa jag har läst.

    #288067
    Yaldish wrote:
    Bästa jag har läst.

    Kan bara hålla med.

    #288068

    Då har jag tillfört nått iaf.. Kör själv kortare repp i pressen då jag har väldigt dåliga axlar (dubbel axel operation för 10 månader sen) och i toppläget tar bara triceps på mig…

    #288069

    Samma här sen jag började köra dom där korta PANG!!!! så växte brösten som ogräs på mig.

    Hela rörelser tar inte ett skit på mig aldrig gjort, ja tänkte va fan växer inte pattarna för.
    Sen började ja med korta reps fi fan så brösten växte.

    #288070
    NKK wrote:
    Hela reps längst upp aktiveras triceps och ni tappar kontrationen i bröstet! go figure varför era bröst inte växer over and out.. jävla forum detta har blivit. gnäll mobbing skrik besserwisser skit.

    offtopic – Visste inte om det här. Blir det stor skillnad? Jag har alltid pressat nästan så långt upp jag kan för att det är det som jag har lärt mig, men om detta stämmer så kommer jag också börja köra halvreps. Det låter iaf logiskt det du säger.

    #288071
    Nickster wrote:
    offtopic – Visste inte om det här. Blir det stor skillnad? Jag har alltid pressat nästan så långt upp jag kan för att det är det som jag har lärt mig, men om detta stämmer så kommer jag också börja köra halvreps. Det låter iaf logiskt det du säger.

    Gjorde det för mina axlar, som var min sämsta muskelgrupp. En av dem bästa nu.

    #288072

    Nej inte så många som vet men jag brukar lära ut detta typ varje pass på gym’et till tjejer/killar i alla åldrar och dom säger fi faaaaan vad detta känns! plus svanka med ryggen bak med axlarna upp med bröstet annars tar pressarna mest på axlarna.

    Jag kör mest korta reps i typ allt och min muskelutveckling har exploderat finns inget bättre träningssätt enligt mig och BRANCH =) och många andra bodybuilders.

    Men kör det som känns bäst för dig prova detta känns det inget bra kör det inte =) men kom ihåg pressa hantlarna exakt som du pressar en skivstång kör inte ihop hantlarna det gör ingen nytta allas och tryck aldrig ut armarna helt ut utan håll dom alltid i ett böjt läge.
    Och gå aldrig ner på bröstet helt utan stanan en bit ovanför visst det är ganska svårt att stanna ovanför om du har för tungt på men försök i alla fall…

    Prova och återkom gärna med feedback/upplevelse vad du tyckte och kände under denna rörelse.

    #288073
    Yaldish wrote:
    Gjorde det för mina axlar, som var min sämsta muskelgrupp. En av dem bästa nu.

    Japp mina med! =) mina bröst var rent av dåliga för 3-4 år sen sedan läste jag att jay cutler hade detta problem att hans axlarna tog mest stryk och bröster växte inte, han sa svanka bak med axlarna ut med bröstet VIPS 1 år senare hade jag större bröst.
    Och då menar jag mycket större.

    Mina vänner sa asså mannen du har aldrig haft stora bröst men nu fi fan vad fan har du gjort, berättade om denna metod och dom lyssnade med stora öron.
    Och dom ber mej alltid om tips för dom vet att ja annammar denna träningsmetod med korta reps.

    men Yaldish vi gör ju fel vi gör ju inga riktiga pressar vet du inte det? =)

    #288074
    NKK wrote:
    Nej inte så många som vet men jag brukar lära ut detta typ varje pass på gym’et till tjejer/killar i alla åldrar och dom säger fi faaaaan vad detta känns! plus svanka med ryggen bak med axlarna upp med bröstet annars tar pressarna mest på axlarna.

    Jag kör mest korta reps i typ allt och min muskelutveckling har exploderat finns inget bättre träningssätt enligt mig och BRANCH =) och många andra bodybuilders.

    Men kör det som känns bäst för dig prova detta känns det inget bra kör det inte =) men kom ihåg pressa hantlarna exakt som du pressar en skivstång kör inte ihop hantlarna det gör ingen nytta allas och tryck aldrig ut armarna helt ut utan håll dom alltid i ett böjt läge.
    Och gå aldrig ner på bröstet helt utan stanan en bit ovanför visst det är ganska svårt att stanna ovanför om du har för tungt på men försök i alla fall…

    Prova och återkom gärna med feedback/upplevelse vad du tyckte och kände under denna rörelse.

    Tack! Har en vilovecka nu på sportlovet, så det blir på måndag nästa vecka isf :up:

    #288075

    Ah oki! =) men give me some info later on aight? =)

    #288076

    Mina vänner sa asså mannen och ja ba bror gör som Jay och bara bang mannen asså dom växte.

    Awsome. Humor. Helt rätt du gör inga riktiga pressar. Men man måste ju älska en fet svennebannan som jämför sig själv med Jay Cutler.

    #288077

    Hmm mogen kille som ligger helt platt på bänken kör mest med axlarna och vilar längst upp.
    Kom inte att snacka om att göra rätt pressar när du själv pressar som en nybörjare helt plant på bänken grattis du kommer få världens största framsida axlar av dom.
    har aldrig jämfört mej mig med jay utan läste om hur han fick fram sitt bröst, att jag gjorde så och det funkade sanslöst vilken trångsynt människa du är.

    Tycker du borde skriva till alla som gör dessa pressar och säga ni gör fel och visa dom din film där du ligger helt plant så skulle du bli totalt utskrattad, kan inte vara lätt att ha denna avundsjuka du ligger inne med INTERNET THUG!

    Läs rätt gör rätt ta och kamma dig!

    hur kan du få detta till att jag jämför mig med jay?

    Japp mina med! =) mina bröst var rent av dåliga för 3-4 år sen sedan läste jag att jay cutler hade detta problem att hans axlarna tog mest stryk och bröstet växte inte, han sa svanka bak med axlarna ut med bröstet VIPS 1 år senare hade jag större bröst.
    Och då menar jag mycket större.

    Du satt i flera dagar och tänkte genom vad du skulle säga och det blev ett totalt fiasko grattis på med dum struten

    #288078

    Är det bara jag som tycker att påhoppen börjar bli lite väl personliga? Det är en sak att kritisera någons teknik, men en helt annan sak att vräka ur sig elaka saker som personen i fråga kan ta väldigt illa upp av

Viewing 15 posts - 901 through 915 (of 939 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.