Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

Home Forums Medlemsbilder Dagsformen på Bodymedlemmarna!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,581 through 2,595 (of 14,781 total)
  • Author
    mauriciodeltoro wrote:
    Här kommer några bilder tagna för 2 veckor sedan……

Trevlig fysik! Tummen upp. :emo-thumb

sencii wrote:
    Tack Sandra:)
    Fin ryggbild förresten…

Du får titta in i min dagbok, sär finns det fler bilder och annat skoj…. :emo-thumb

Bra kväll!!!!!!!!

mauriciodeltoro wrote:
    Här kommer några bilder tagna för 2 veckor sedan……

Ser riktigt vasst ut! Hade varit intressant att se hur ryggen ligger till då lite mer rygg var det jag saknade i din fysik på LP :)

Tobbe K wrote:
    Fan va bra det ser ut Mauricio!
    (med stolthet i rösten)

Blir lixom bara bättre å bättre dag för dag:emo-thumb

Mvh / Tobbe

Tack tack….ja motivationen är på topp nu, man gör små framsteg hela tiden. Känns jätte roligt plus att jag trivs enormt bra på gymmet! :D

MarQues wrote:
    Trevlig fysik! Tummen upp. :emo-thumb

tack :D

Petter__Jonsson wrote:
    Ser riktigt vasst ut! Hade varit intressant att se hur ryggen ligger till då lite mer rygg var det jag saknade i din fysik på LP :)

Tack! :D
    Japp skall ta lite bilder på ryggen. Jag har prioriterat ryggen och gör det just nu också så jag hoppas att det ger resultat så småningom.

Målet är ju att tävla på SM nästa år, det här året skall jag bara bygga upp mig och förbättra mina svagheter..

tränat på gym ca 7 månader, slarvat en hel del med kosten o varit sjuk en del:

mauriciodeltoro wrote:
    Tack! :D
    Japp skall ta lite bilder på ryggen. Jag har prioriterat ryggen och gör det just nu också så jag hoppas att det ger resultat så småningom.

Målet är ju att tävla på SM nästa år, det här året skall jag bara bygga upp mig och förbättra mina svagheter..

Med din volym antar jag att det blir BB och inte CBB. Har sett dig en par gånger på sats odenplan och har svårt att tänka mig att du viktmässigt klarar av att pressa ner dig i CBB :up:

Lycka till med målet!

norsk_gadd wrote:
    Fäller ut vingarna:

du får snart ta och måla färdigt den där gadden =)

norsk_gadd wrote:
    Fäller ut vingarna:

Bra grejer, roligt med en bra latsspread, alltför sällan den posen slås här!

:fun:

Robin U wrote:
    Inge mer?

här har du mer…

norsk_gadd wrote:
    Jobbar på det iaf!
    Ja.. det var så jäkla jobbigt. Konditionsträning är lite trögt att komma in i. Tekniken hade man ju gratis sen tidigare men att flåsa efter ett par ronder sparring så att killarna runt omkring börjar leta efter första hjälpen lådan, det är inte så jäkla kul! ;)
    Back on stage istället!

Låter som ett bra val, ses på på scen i år då kanske??? eller kanske på arena..haha:|

Riktigt bra Mark !! Satsa hårt så kan du nog stå på scen om några år ! :up:

Niper wrote:
    tränat på gym ca 7 månader, slarvat en hel del med kosten o varit sjuk en del:

Om det bara är ursäkter eller ej, det vet jag inte. Hur som helst borde du ta tag i din träning och kost, så får du nog också muskler en vacker dag! :)

Viewing 15 posts - 2,581 through 2,595 (of 14,781 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.