Eddie Mot Luciapokalen……

Home Forums Medlemsbilder Eddie Mot Luciapokalen……

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 333 total)
  • Author
    Posts
  • #686325

    Överlägset bäst fysik! Klockrena poseringar(speciellt sidechest och tricep). Får du upp vaderna så blir det helt perfekt! Grattis

    #686326

    Hade inte glädjen att få uppleva fysiken live men på bilderna ser det fantastiskt bra ut ;) och du bär upp dina muskler på ett betydligt bättre sätt än många!
    Grattis iaf :)

    #686327

    Grattis till en grym säsong eddie, är imponerad av hur man kan ha ätardagar ända in och ändå komma in såsom du gjorde!

    I guess that daddy is a freak ;)

    #686328

    Tack Fredrik.J[/b] Kul att höra. Som du säger! Jag vet vad jag måste bättra på och visste det redan innan denna satsning. Baksida lår & vader. Har prickskutit benen de senaste 1,5 åren och kommer fortsätta med det :emo-thumb
    Tack igen.
    Eddie.

    World War III[/b] Tack mannen. Underbart att höra:) Har fått höra från fler men visste inte att jag var en jäkel på att posera. Det bara känns naturligt..
    Tack..

    Tack Neco[/b] :D

    Tack Johannes Eshak[/b] Hade egentligen bara ätardag fram till helgen före DC men sen blev de ju shittload dagen innan DC och så man kan nog säga att jag hade ätardagar ända fram vilket sabbade hårdheten till Lucia en aning men det gick ju bra ändå ;)
    Trevligt att prata med dig även fast man var lite i en annan värld och hade mycket i skallen.
    Tack..

    Missa inte [http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6075580 FILMEN[/b]] Lucia Classic Pro POSEDOWN :)

    #686329

    Vet inte om den e med på forumet men jag lägger upp den här i tråden.
    [http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6177556 Luciapokalen, Dc och Pro]

    Tack Robin.

    #686330

    Det var så lite big guy!!

    #686331

    Finns en tråd om detta men har lite bilder i Bloggen och lite skrivet vad jag tycker om [www.traningskompaniet.se/]

    God natt och God Jul.
    Eddie..

    #686332
    Eddie The Monster wrote:
    Finns en tråd om detta men har lite bilder i Bloggen och lite skrivet vad jag tycker om [www.traningskompaniet.se/]

    God natt och God Jul.
    Eddie..

    :devil: stoooor insperation är du Bro

    #686333

    grattis till 1:a placeringen :)…….såg skitbra ut. Jävla vidd på ryggen du ligger inne med!!!!

    #686334

    GOD JUL
    OCH
    GOTT NYTT ÅR

    Eddie, lycka till under 2009. Vi ses nog på en tävling under året ska du se. Kör hårt för det ska jag :emo-thumb

    #686335

    God Jul till alla på forumet.[/b]

    #686336

    Nu har jag smygit runt i din journal ett tag, men nu måste jag fan träda fram här! Din fysik är obeskrivligt grym, det finns helt enkelt inga ord, solklar drömfysik, ENORM inspirationskälla! :up:

    Passar på att säga GRATTIS! till dina senaste vinster också, starkt jobbat, och verkligen värd det är du!

    God fortsättning, och snart, gott nytt år! :)

    Take care mate!

    #686337

    N0rd1N[/b] Tack[/b] Alltid roligt att höra. Det gör mig glad att man kan inspirera någon.
    God fortsättning och ett gott nytt år :up:

    #686338

    Jag tycker du har en riktigt fin fysik, men jag tycker personligen du ska ta det lugnt din lilla bajskorv =)

    #686339
    Mjao wrote:
    Jag tycker du har en riktigt fin fysik, men jag tycker personligen du ska ta det lugnt din lilla bajskorv =)

    Hahaha Är det du Oskar ??????

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.