Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 2,419 total)
  • Author
    keisersose wrote:
    Man skämtar inte om ett så allvarligt ämne som båddibilding….show some respect!
    Och måttet runt armen har du säkert avrundat uppåt din faan

Avrundat och avrundat, lagt på en tum eller två!

Det är bara att fortsätta hålla ögonen öppna, så fort nöffnöffsjukan är borta kommer fler realistiska klipp.

Gustaf Lindberg wrote:
    Avrundat och avrundat, lagt på en tum eller två!

Det är bara att fortsätta hålla ögonen öppna, så fort nöffnöffsjukan är borta kommer fler realistiska klipp.

Jag gillade filmen =)
    Vilket sportlife är det?

lite från veckan böj och marklyft

[youtube=MX3tguLN4uI]

Fan vilken teknik och styrka samir ! inspiration !

Blackmal wrote:

kan bara hålla med! sakta utförande, väldigt kontrollerat! ser även ut som marklyfts tekniken har blivit bättre! :up:

Samir wrote:
    Jag gillade filmen =)
    Vilket sportlife är det?

Skoj :)

Det är Sport Life Frölunda!

Emil Lundberg wrote:
    kan bara hålla med! sakta utförande, väldigt kontrollerat! ser även ut som marklyfts tekniken har blivit bättre! :up:

Var det marklyft? Såg mer ut som raka mark

Starkt och snyggt utförande i böjen!

Den wrote:

Ja, han använder mer rygg än ben i sina marklyfter och bevisligen tilllåter hans vinklar honom att göra det.

Blackmal wrote:

kul att höra

Emil Lundberg wrote:

ärligt talat tycker jag tekniken är lite kass. Ryggen hålls bra och så men jag böjer för lite på benen för att få någon riktig styrka. Men visst fan var de på ryggen.

Gustaf Lindberg wrote:
    Skoj :)

Det är Sport Life Frölunda!

ok såg ut som ett bra gym. Tjejen jobbar ju där så jag får ja glida förbi och testa de.

Den wrote:
    eh bla bla . . . De tar på ryggen i varje fall. Antagligen mer än vanliga mark

tack. Var ju ett halvår sen jag körde böj så har inte direkt kört tung.

Jag idkade lite mark förra lördagen.

[youtube=A_Q5g62hgTg]

Imorgon är tävlingen. Taggad minst sagt.

Samir wrote:
    kul att höra

ok såg ut som ett bra gym. Tjejen jobbar ju där så jag får ja glida förbi och testa de.

Jag gillar det verkligen, nu när dem har fått ditt en ordentlig ställning för böj och mark så saknar jag verkligen ingenting. Om din tjej är 160 cm lång och blond så tycker inte jag om dig längre :emo-thumb

Skulle vara grymt att tajma in det passet så man får se en mästare i action!

Gustaf Lindberg wrote:
    Jag gillar det verkligen, nu när dem har fått ditt en ordentlig ställning för böj och mark så saknar jag verkligen ingenting. Om din tjej är 160 cm lång och blond så tycker inte jag om dig längre :emo-thumb

Skulle vara grymt att tajma in det passet så man får se en mästare i action!

haha de e lugnt. Du kan fortsätta tycka om mig. Hon e typ 165 och mörkhårig. Hon e personlig tränare men jobbar ganska mycket i receptionen. Vilka tider brukar du köra då?

Samir wrote:
    haha de e lugnt. Du kan fortsätta tycka om mig. Hon e typ 165 och mörkhårig. Hon e personlig tränare men jobbar ganska mycket i receptionen. Vilka tider brukar du köra då?

Okej :D

Har tidig (7-16) vecka nu på jobbet så då försöker jag träna när den värsta ruschen är över och det brukar vara efter 19 någon gång. Men du kan ju skriva på bloggen eller skicka ett PM när/om du drar dit så kanske jag lyckas tajma in det!

Behöver tekniktips!

[youtube=0wqcbln_g6Q]

Niklas Sjöö wrote:
    Behöver tekniktips!

Hantelpressarna såg bra ut förutom att du kanske skulle hoppa över låsningarna efter varje rep. Fast det är lätt hänt när man kör tungt, vet att jag själv gör det de sista repsen.

I bänken kanske du skulle hålla händerna en aning mer isär och gå enda ner till bröstet med stången.

Viewing 15 posts - 841 through 855 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.