Home › Forums › Medlemsbilder › Lägg upp dina träningsfilmer
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 november, 2009 at 00:18 #208240
Anonym anvandare
Memberkeisersose wrote:Man skämtar inte om ett så allvarligt ämne som båddibilding….show some respect!
Och måttet runt armen har du säkert avrundat uppåt din faanAvrundat och avrundat, lagt på en tum eller två!
Det är bara att fortsätta hålla ögonen öppna, så fort nöffnöffsjukan är borta kommer fler realistiska klipp.
6 november, 2009 at 13:50 #208241Anonym anvandare
MemberGustaf Lindberg wrote:Avrundat och avrundat, lagt på en tum eller två!Det är bara att fortsätta hålla ögonen öppna, så fort nöffnöffsjukan är borta kommer fler realistiska klipp.
Jag gillade filmen
Vilket sportlife är det?6 november, 2009 at 13:53 #208242Anonym anvandare
Memberlite från veckan böj och marklyft
[youtube=MX3tguLN4uI]
6 november, 2009 at 14:41 #208243Anonym anvandare
MemberFan vilken teknik och styrka samir ! inspiration !
6 november, 2009 at 19:42 #208244Anonym anvandare
MemberBlackmal wrote:Fan vilken teknik och styrka samir ! inspiration !kan bara hålla med! sakta utförande, väldigt kontrollerat! ser även ut som marklyfts tekniken har blivit bättre! :up:
6 november, 2009 at 20:04 #208245Anonym anvandare
MemberSamir wrote:Jag gillade filmen
Vilket sportlife är det?Skoj
Det är Sport Life Frölunda!
6 november, 2009 at 21:01 #208246Anonym anvandare
MemberEmil Lundberg wrote:kan bara hålla med! sakta utförande, väldigt kontrollerat! ser även ut som marklyfts tekniken har blivit bättre! :up:Var det marklyft? Såg mer ut som raka mark
Starkt och snyggt utförande i böjen!
6 november, 2009 at 21:33 #208247Anonym anvandare
MemberDen wrote:Var det marklyft? Såg mer ut som raka markStarkt och snyggt utförande i böjen!
Ja, han använder mer rygg än ben i sina marklyfter och bevisligen tilllåter hans vinklar honom att göra det.
6 november, 2009 at 22:35 #208248Anonym anvandare
MemberBlackmal wrote:Fan vilken teknik och styrka samir ! inspiration !kul att höra
Emil Lundberg wrote:kan bara hålla med! sakta utförande, väldigt kontrollerat! ser även ut som marklyfts tekniken har blivit bättre! :up:ärligt talat tycker jag tekniken är lite kass. Ryggen hålls bra och så men jag böjer för lite på benen för att få någon riktig styrka. Men visst fan var de på ryggen.
Gustaf Lindberg wrote:SkojDet är Sport Life Frölunda!
ok såg ut som ett bra gym. Tjejen jobbar ju där så jag får ja glida förbi och testa de.
Den wrote:Var det marklyft? Såg mer ut som raka mark
eh bla bla . . . De tar på ryggen i varje fall. Antagligen mer än vanliga mark
Starkt och snyggt utförande i böjen!tack. Var ju ett halvår sen jag körde böj så har inte direkt kört tung.
6 november, 2009 at 22:52 #208249Anonym anvandare
MemberJag idkade lite mark förra lördagen.
[youtube=A_Q5g62hgTg]
Imorgon är tävlingen. Taggad minst sagt.
7 november, 2009 at 07:38 #208250Anonym anvandare
MemberSamir wrote:kul att höraok såg ut som ett bra gym. Tjejen jobbar ju där så jag får ja glida förbi och testa de.
Jag gillar det verkligen, nu när dem har fått ditt en ordentlig ställning för böj och mark så saknar jag verkligen ingenting. Om din tjej är 160 cm lång och blond så tycker inte jag om dig längre :emo-thumb
Skulle vara grymt att tajma in det passet så man får se en mästare i action!
7 november, 2009 at 20:41 #208251Anonym anvandare
MemberGustaf Lindberg wrote:Jag gillar det verkligen, nu när dem har fått ditt en ordentlig ställning för böj och mark så saknar jag verkligen ingenting. Om din tjej är 160 cm lång och blond så tycker inte jag om dig längre :emo-thumbSkulle vara grymt att tajma in det passet så man får se en mästare i action!
haha de e lugnt. Du kan fortsätta tycka om mig. Hon e typ 165 och mörkhårig. Hon e personlig tränare men jobbar ganska mycket i receptionen. Vilka tider brukar du köra då?
8 november, 2009 at 09:15 #208252Anonym anvandare
MemberSamir wrote:haha de e lugnt. Du kan fortsätta tycka om mig. Hon e typ 165 och mörkhårig. Hon e personlig tränare men jobbar ganska mycket i receptionen. Vilka tider brukar du köra då?Okej
Har tidig (7-16) vecka nu på jobbet så då försöker jag träna när den värsta ruschen är över och det brukar vara efter 19 någon gång. Men du kan ju skriva på bloggen eller skicka ett PM när/om du drar dit så kanske jag lyckas tajma in det!
9 november, 2009 at 08:30 #208253Anonym anvandare
MemberBehöver tekniktips!
[youtube=0wqcbln_g6Q]
9 november, 2009 at 09:06 #208254Anonym anvandare
MemberNiklas Sjöö wrote:Behöver tekniktips!Hantelpressarna såg bra ut förutom att du kanske skulle hoppa över låsningarna efter varje rep. Fast det är lätt hänt när man kör tungt, vet att jag själv gör det de sista repsen.
I bänken kanske du skulle hålla händerna en aning mer isär och gå enda ner till bröstet med stången.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.