Lägg upp dina träningsfilmer

Home Forums Medlemsbilder Lägg upp dina träningsfilmer

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,126 through 1,140 (of 2,419 total)
  • Author

Ett jäkla under att roddmaskinen inte lyfte och flög iväg, så som du blåste på :)

grekelito wrote:
    Ett jäkla under att roddmaskinen inte lyfte och flög iväg, så som du blåste på :)

HAha den sitter fast där bak.
    Ska dock bli spännande att se vad jag lyckad dra iväg för meter med tejp på röven. Denna rodden blev bara 175meter på 30sek. Målet är ju 200 innan jag ökar tiden

Starkt samir!

Sickens Samir, riktigt grymt.

Vad tyst det blev här :)

KRAMPUS wrote:
    Lite annat kraffs:

[youtube=lmRd2ONvFRI]
    [youtube=LQ_ERIn1nLs]
    [youtube=eTRKAbaS7K4]

Bra kvalitet på skärpet… LOL

1x146kg. Morgonvikt 73kg (72,5kg :)). Jag är nöjd.

[youtube=rutzT4HTizM]

crille82sthlm wrote:
    Bra kvalitet på skärpet… LOL

Bra bump! LoL

[youtube=bKmThVvEwXc]

från dagens pass, mm2k och lite annat

[youtube=]

Det inte min tränning. En efterfrågad person som folk har frågat vad han gör nu för tiden och tävlingsplaner. Csaba Koscis har tränar flitigt med tröja nu och försöker verkligen göra en tävlingsatsning .
    Ny tröja och behöver slipa på tekniken en del kanske men styrkan finns där.
    [youtube=jnx_4dWl0pU]

Finns fler om ni söker på youtube

Zoltan Szabo wrote:
    Det inte min tränning. En efterfrågad person som folk har frågat vad han gör nu för tiden och tävlingsplaner. Csaba Koscis har tränar flitigt med tröja nu och försöker verkligen göra en tävlingsatsning .
    Ny tröja och behöver slipa på tekniken en del kanske men styrkan finns där.

Finns fler om ni söker på youtube

Fan va kul att se honom igen. När jag satte foten på ett gym för första gången så var han den första jag såg, träffade och pratade med. (Bodycenter) Då var han stor som fan, väldigt ödmjuk, hjälpte mig med en ryggövning.

Zoltan Szabo wrote:

brutalstark:up:
    vad blir det för satsning? sm?

Kvala in på bänk sm först o främst i -110 kg klass om jag inte missminner mig. Tror det går nog galant o tom kan vara med i toppstriden på Sm. Håller tummarna iaf :)

Jag testade maxa i böj idag. Vet att mina knä viker sig men är endå nöjd med att ha fått upp 130 kg. :up:

[youtube=kl-Vx4b6raI]

Viewing 15 posts - 1,126 through 1,140 (of 2,419 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.