ta bort mig

Home Forums Medlemsbilder ta bort mig

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 31 through 36 (of 36 total)
  • Author
    Posts
  • #644268

    jimmy winberg´s broder?

    #644269
    Flessa wrote:
    Jag fystränar ett u-16 hockeygäng, alltså 14-16 åringar 3 ggr/veckan. Vi är i gymet två kvällar och löpning en kväll. Kan lova dig att inte ens en tredjedel av gubbarna i mitt lag ser ut sådär, och ingen hade gjort det utan att vi hade kört gym nu under sommarna 3 ggr/vecka.

    Men sen spelade jag kanske på lite högre nivå. U15 elitutveckling, U16 ELIT samt J18 ELIT i Rögle BK.
    Och jo. I det laget såg majoriteten ut som killen i denna tråd, om inte grövre.

    Lite skillnad förmodar jag.

    #644270
    faogel wrote:
    Men sen spelade jag kanske på lite högre nivå. U15 elitutveckling, U16 ELIT samt J18 ELIT i Rögle BK.
    Och jo. I det laget såg majoriteten ut som killen i denna tråd, om inte grövre.

    Lite skillnad förmodar jag.

    Är du såhär pompös och gnällig på riktigt också?

    Du får en varning om du fortsätter skita ner tråden. Och det gäller er andra också. Fortsätter ni så tar jag bort allting och låter tråden börja om från början.

    #644271

    Bara kötta på så kommer det. Som läget är nu så har du en deffad kropp som kan se väldigt bra ut på bild, lite muskler har du med. Kommer säkerligen bli kanon om du fortsätter vara på gymmet och ge ditt allt

    #644272

    tack för alla kommentarer ! det är faktiskt bra med dålig kritik också. men jag tycker inte det är rätt att gämnföra mig med någon som har gymmat i flera år. men jag tar med mig allt ni skriver ner till gymmet och kommer säkerligen lägga upp nya bilder om några månader så ni kan gämnföra och se och säga vad jag mer ska focusera på och dylikt! tack ännu en gång för alla kommentarer!! / joakim winberg. och nej jag är inte jimmy winbergs lillebror eller vad han hette:p :) ha det gott och nu ska jag ner och kötta axlar och bissar på gymmet!

    #644273

    riktigt bra gjort !!!:D:D:D men du skulle inte kunna slänga upp lite bilder hur du såg ut innan du börja träna :? ?

Viewing 6 posts - 31 through 36 (of 36 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.