13 åring tvingad till att onanera på msn

Home Forums Repan 13 åring tvingad till att onanera på msn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 97 total)
  • Author

ja det e värkligen förjävligt.den pojken borde ej finnas tycker jag.usch för han

Dra på en jäv*a böteslapp på en 50 000 + så att han lär sig…. Idioten måste visst påtvingas den respekt man SKA ha för varann… Vilken Nolla 000000

böteslapp!? nej!,lås in han istället.då kan jag lova dig att han lär sig och kommer ångra sig.skulle gissa att ahn inte får det lätt om han e inlåst för detta brottet.så lås in killen

ReNeGaDe wrote:
    [http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/story/0,2789,1069592,00.html]

För jävligt. Pojken borde få smisk, och tjejen borde inte låta sig övertalas till att ens visa sig om hon inte vill.

Måste en trettonåring ha en internetuppkopplad dator på sitt rum? Och i så fall, måste den ha en webcam?
    Visst, 15åringen är en idiot och tjejen borde ha tänkt sig för lite, men hur man än vrider och vänder på det är det föräldrarnas fel.

Vandraren wrote:
    Måste en trettonåring ha en internetuppkopplad dator på sitt rum? Och i så fall, måste den ha en webcam?
    Visst, 15åringen är en idiot och tjejen borde ha tänkt sig för lite, men hur man än vrider och vänder på det är det föräldrarnas fel.

hur kan du få det till föreldrarnas fel? jag menar varje unge som e 13+ ahr ju en data med internet så e de ju.men kan absoulut inte få det till föreldrarnas fel.

liddell wrote:
    hur kan du få det till föreldrarnas fel? jag menar varje unge som e 13+ ahr ju en data med internet så e de ju.men kan absoulut inte få det till föreldrarnas fel.

Jo det är det. Varför ska en trettonåring ha en internetuppkopplad dator med webcam? Man får kontrollera vad sitt barn gör. Det är föräldrarnas ansvar.

jag förstår att du menar att webcamen e onödig.men en 13 åring behöver en data med internetuppkoplong.tex till skolarbeten.men webcamran det e klart onödigt.

Ungarna får väl en egen dator när dom själva har råd att köpa en…

Primo, man önskar att det vore så. Tyvärr har många föräldrar svårt att säga nej…

Självklart är det föräldrarnas ansvar att se till att sånt här inte händer.

orka bry sig :up: gå smiska föräldrarna eller låt bli!

ReNeGaDe wrote:
    Det är grupptryck! ”Men ALLA har ju webcam, varför ska jag vara utan för..” ”ALLA har lunarstorm, varför ska inte jag som är 13 år få ha det också?” ”ALLA tjejer har ju korta kjolar, massa smink och string, varför ska inte jag…” De påverkas av media, kompistryck och ett behov av att spela mogen, de hinner därför inte utvecklas på rätt sätt. Den här tjejen kommer förmodligen bli av med oskulden om 1 år eller 2. Att hon ens funderade på att flasha brösten är ju sjukt, ett barn bara, har väl knappt bröst. Ja, kanske lite av föräldrarnas fel, de borde vara informerade inom datatekniken så de vet riskerna.

Vet du inte knepet? Knepet som alltid fungerar, med alla barn? Jaja, här kommer det i alla fall.
    ”Ifall alla din kompisar hoppade ifrån ett stup, skulle du också göra det?

ReNeGaDe wrote:
    Föräldrarna brukar dra den ja;) men ungdomar ignorerar det och bryr sig inte. Dem kanske inte ens vet om det själva, men i själva verket är det exakt det dem håller på med, följa strömmen.

Mjo, jag kan lova att ifall min morsa skulle sagt så när jag var yngre så hade jag letat upp första bästa stup.

Linn wrote:
    Primo, man önskar att det vore så. Tyvärr har många föräldrar svårt att säga nej…

Självklart är det föräldrarnas ansvar att se till att sånt här inte händer.

Det är sant och jävligt ledsamt! Ok att barnet kanske ska kunna använda internet om h*n vill men varför inte ställa datorn i t.ex. vardagsrummet?

liddell wrote:
    böteslapp!? nej!,lås in han istället.då kan jag lova dig att han lär sig och kommer ångra sig.skulle gissa att ahn inte får det lätt om han e inlåst för detta brottet.så lås in killen

ja vi bygger fängelser för flera miljader så att vi kan låsa in alla.. jippie..

som du kanske vet så är det redan kö in till fängelser å dylikt.. så att låsa in folk som *tvingat* någon via en data att onanera i webcam är nog inte de smartaste.. skulle behövas ett antal mer anstalter… å då de finns värre brott en detta som inte heller ger fängelse, skall man låsa in alla dom också ?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 97 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.