Anders Granheim – Sista Posen?

Home Forums Repan Anders Granheim – Sista Posen?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author

Har sökt lite efter detta tv-program som gick för några år sedan. Är det någon som har detta på sin dator eller vet vart man kan ladda ner det??

MVH

skulle jag också vilja ha :)

Har för mig den skulle komma som dvd till julen.Anders Granheim kanske ser detta och kan svara för han lär ju veta :) Jag ska iallafall köpa så fort den dyker upp :emo-thumb

Granis är underrättad om frågan, han svarar vid tillfälle. Såklart att man köper den när (om) den kommer på dvd…

Hej!:-)

Kul att det finns intresse!

”Sista posen” kommer som köpfilm på DVD + en ca en timmes bonusmaterial som innehåller en hel del träningssekvenser från ca tio veckor innan tävling, -”vit och hårig” på ca 107 kg, till ”rakad och brun” på drygt 100 kg.

F.ö. så blir det material från Masters olympia och Jan tana, – fitness och dambyggning.

Planen är att den ska vara klar någon gång innan jul.

Ha det så bra!
    mvh
    Anders

Thanx mate!

Ser fram emot detta med spänning!

MVH

Gött!

:emo-thumb

ZONE

Den ska köpas! :emo-thumb

Har den:P
    Sök och du finner

Fränt:emo-thumb

Tittade precis på sista posen nu och jag har en fråga till dig Granis.

Har du gått ner de kilona du sa efter sista posen? vad väger du nu? är du bara en glad motionär? ;-)

EDIT: läste på Granis hemsida. Vikt 102 kg vill väga 95 kg =). SKulle ju kollat innan jag la inlägget…sorry

DVD’n blir en bra julklapp från mig själv till mig själv ;)

Någon som vet om det kommer någon dvd utgåva av ”sista posen”? Det har ju gått ett bra tag sedan det snackades om det senast. Kanske Anders själv kan uppdatera oss om hur det ligger till. Kan bara prata för mig sj. Personligen så finns det ett stort intresse fortfarande, och jag är säker på att många andra också väntar på dvd´n :)
    Har den fortfarande kvar på ett gammalt vhs band hemma, men det är ju extra materialet man vill åt :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.