- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Märkligt här forum inte har upptäckt suveräna applikationer som finns för iPhone och Touch ! ( vissa har noterat men tråden försvinner snabbt )
Jag har skaffat nyligen iPhone och upptäckt att det finns enormt många applikationer för de som tränar eller gå ner i vikt/deffa ! Visste ni om det ?
Det är stora möjligheter för den som har iPhone/Touch
Att använda 3G kostar ju, men har man WiFi hemma och jobbet så är det ju alldeles utmärkt. Man tar med iPhone till gym och matar in uppgifter under träningen. Hemma matar in vad man äter o.s.v
Jag visar ett antal skärmdumpar…. det finns flera hundra applikationer för den som tränar/går ner i vikt ! Många gratis att hämta ! Förstås finns det bättre applikationer som kostar från 7 kr och uppåt applikationer. Det är rena djungel !
Apple iPhone idag säljs mycket här Sverige.
Tipsa gärna till oss alla här på body forum vilka en av bästa applikationer Body/viktnedgång som ni är nöjda och rekommenderar till oss :up:
Runkeeper är ett grymt verktyg!
Skaffa Frisurf
Har du kollat olika Bodytränings program hos iTunes ?
Jag har också fina Runkeeper !
McNavigator?
Jag vill tipsa att ni som har iPhone/Touch kan använda Sökare inne i iTunes.
Starta först iTunes.
Välj först App Store (nästan längst uppe menyraden) och sedan ( längst till höger ) skriv in ord Body
Många fullträffar
Du verkar veta att det finns till iPhone. Här skämdump..
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY