Ätar Noja Efter Deffen!

Home Forums Repan Ätar Noja Efter Deffen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • Author

Ok…det här är värt en gen tråd!

Fu-k guys…jag har sååååååån ätar noja! Har en gammal frys här på Zone shopen som jag hittade en hel massa gammalt äckligt som jag åt i går! Hittade typ 4-5 år gammla infrysta lussebullar..inte ens min hund ville ha dem..han spottade ut dem & tittade konstigt på mig när jag försökte bjuda på nån bit! Sedan hittade jag även nå gammla kakor som jag åt hela asken av…frysta..& KNÄCK sedan förr förra julen! Vägde 88kg tom i morse…har sagt att jag ej ska gå över 90kg morgon… Åt jordnötssmörs mackor i morse..såååå gott…& nu tog jag fram ett par hamburgare ur frysen från BurgerKing som jag frös in när jag var i Stockholm senast (Vi har inget BurgerKing i Gävle)!!!
    CRAZY SHIT!! ITS GROWING SEASON!!!

Tell me your storys efter deff boys & girls!!!

ZONE

hahaha fan va skön du är zone:pop::D

Frysa in hamburgare från burger king! haha GG! :D

(GG=God Game.)

MATTI wrote:
    Frysa in hamburgare från burger king! haha GG! :D

(GG=God Game.)

Min Marie tycker att jag e skit äcklig som gör så! Åt dem nyss..kalla!
    :P

ZONE

zonecapone wrote:
    Min Marie tycker att jag e skit äcklig som gör så! Åt dem nyss..kalla!
    :P

ZONE

Hah fyfan! :

Yeah…shit! Ok ok..gotta stop this madness…ska bara äta till klockan 15,00 idag Torsdag..sedan blir det ENBART 2st cheatmeals under Lördagen & resterande diet mat tiil nästa Lördag. Otherwise I will soon look like the fat guy on the circus!

ZONE

Galet att äta frysta BK-burgare när ni har MAX i Gävle ;) Enda anledningen till att välja BK är att det är för långt till MAX, hehe

Petter__Jonsson wrote:
    Galet att äta frysta BK-burgare när ni har MAX i Gävle ;) Enda anledningen till att välja BK är att det är för långt till MAX, hehe

Äter inte blöta gråa burgarna från Max..nope torra grillade ska det vara!!

ZONE

zonecapone wrote:
    Äter inte blöta gråa burgarna från Max..nope torra grillade ska det vara!!

ZONE

MAX som är så gott. Blöta är de men nån grå burgare har jag aldrig sett :P Fast ok BK är ju bättre än McDonalds i alla fall (fast det är väll allt, haha).

Petter__Jonsson wrote:
    MAX som är så gott. Blöta är de men nån grå burgare har jag aldrig sett :P Fast ok BK är ju bättre än McDonalds i alla fall (fast det är väll allt, haha).

McDonalds burgare e bra om de får ligga framme eller i kylen att dygn eller så…

ZONE

Fy fan max ä skit, finns ju inget kött i dom, tacka vet ja den lokala korvmojjen där man kan få en dubbel 200g me bröd. För bara 60 spänn.

Ätar dag gone wrong:

Frukost: Mc donalds
    Mellan mål: princess tårta
    Lunch: Pizza
    mellan mål: påse kanel bullar
    middag: burger king

träning: Ingen

Kvälls mat: Kina mat

snacks till filmen:
    12 magnum glassar
    en påse gott och blandat

lillp wrote:
    Ätar dag gone wrong:

Frukost: Mc donalds
    Mellan mål: princess tårta
    Lunch: Pizza
    mellan mål: påse kanel bullar
    middag: burger king

träning: Ingen

Kvälls mat: Kina mat

snacks till filmen:
    12 magnum glassar
    en påse gott och blandat

En fråga.. Var det ens gott eller åt du bara för ätandes skull? 12 magnumglassar + en påse gott och blandat kan inte gått ner lätt efter de där måltiderna.

Deffade dock inte, men var sjukt bakfull, så jag och en polare körde en ätartävling på McD. Dock så har jag inte varit med i gamet så länge, men jag lyckades få i mig 2 big tasy-burgare, en stor pommes, 5 cheesburgare, en stor chokladmiklshake och en stor cola. Höll på o spy precis efter men efter hemresan på nästan otroliga 40min så åt jag två portioner flygade jacob och nästan en liter mjölk :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.