Behöver present-tips..

Home Forums Repan Behöver present-tips..

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Tjena!
    Barndomspolarn fyller snart 20.. och jag har inte en aning om vad jag ska köpa.. kan väl lägga mellan 500-1000kr. Alla seriösa, vettiga tips är välkomna! Någon som har nått förslag?

Tack på förhand..

500-1000kr ey, jag hade köpt en 5 liters Finlandia flaska/dunk(:D) åt honom!

Robert Svensson wrote:
    Om du tycker det är svårt med presenttips till en polare du vuxit upp med, vad tror du inte vi tycker då? :D

Vad gillar han, vad är han för snubbe?

Haha.. nej det är klart.. men tänkte att det var värt ett försök ändå.. :p

Han lever för motocross.. det är väl ungefär det intresse han har. Men jag tänkte mig något riktigt udda (gärna, men inte nödvändigtvis en lite dyrare pryl) nån grej som han kommer minnas när han blir 70 liksom.. Svårt att förklara, men alla crossgrejer o så har han, och en ny hoj är inte att tänka på riktigt heller.. :p

MATTI wrote:
    500-1000kr ey, jag hade köpt en 5 liters Finlandia flaska/dunk(:D) åt honom!

Haha! då kommer han nog inte ihåg vem han fick den av sen.. =P

Men tack för förslaget iaf! :up:

Robert Svensson wrote:
    Bjud han på någon Ålandskryssning, eller något. En viss pryl som han kommer ha kvar tills han är 70 känns lite svårt att pricka rätt.

En fet kryssning lär han nog inte glömma i första taget.

Ja något sånt har jag faktiskt funderat på.. får kolla upp priser och sånt på det. :)
    Funderade även lite på någon konsert eller dylikt.. men har inte riktigt råd med metallica och liknande så det går nog bort.. Men en Ålandskryssning kanske man skulle ha råd med..

Tack för tipset :up:

Robert Svensson wrote:
    Precis, en konsert plockar till ganska bra. Men en lättare kryssning fram och tillbaka kommer nog funka.

Ska checka upp det där :up:

Där har vi den.. torsk på tallin! :D

[http://www.tallinksilja.com/sv/offers/CruiseTal.htm]

Freppazz wrote:
    Där har vi den.. torsk på tallin! :D

[http://www.tallinksilja.com/sv/offers/CruiseTal.htm]

Perfekt present. Jag skulle i alla fall bli glad för den.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.