Bodymedlemmar godis på lördagar?

Home Forums Repan Bodymedlemmar godis på lördagar?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 59 total)
  • Author

När ni äter godis (om ni nu gör det), vad äter du för godis då?

är det mer acceptabelt för egen del om ”Body” medlemmarna äter samma?

Det brukar bli naturgodis för mig faktiskt. Nej det är inte p.g.a. av att jag tror det är nyttigare utan för att chokladdoppade nötter, ”müsligodis”, yoghurtrussin och yoghurtnötter m.m. är så in i h-vete mycket godare än geléråttor, skumbananer och colanappar nånsin kommer bli.

Chips, lösgodis, ostbågar, nötter, läsk, you name it! Men inte blir jag tjock för de:D

Allt, hela tiden. Utom lakrits… Fy fan! :(

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Allt, hela tiden. Utom lakrits… Fy fan! :(

MVH

Lakrits sänker dessutom testot :nono: Jag har slutat att äta det helt sen jag hörde det :D

Mvh Calle Sirén

Calle Sirén wrote:
    Lakrits sänker dessutom testot :nono: Jag har slutat att äta det helt sen jag hörde det :D

Mvh Calle Sirén

Bann it! Bann it I say![/b]

…förbannade produkter som ska beröva oss tonåringar på vårt kära testosteron. Vad är det för attityd?

Fy!

MVH

När jag väl äter godis kan det lätt bli uppåt 1,5 kg åt gången. Helst lösgodis, men även chokladkakor och annat kan åka med.

Calle Sirén wrote:

Mvh Calle Sirén

Vaaaa? It does?!?!?!?!

Ingen mer lakrits för mig då… fan…gillar det.. :p… salta katter mmmm…. gott och blandat…. Fan Calle=(….. Det man inte vet har man inte ont av juuuu…

Nog ingen minskning av testosteron som du märker av så fortsätt äta lakrits om du gillar det.

7 gram lakrits per dag i 1 vecka = 26% lägre testo. 7 gram är inte mycket.

För övrigt äter jag godis en gång i månaden kanske, och då blire en kexchoklad lr nått.. Har tappat smak helt för godis faktiskt.

Mvh

stenis wrote:
    7 gram lakrits per dag i 1 vecka = 26% lägre testo. 7 gram är inte mycket.

För övrigt äter jag godis en gång i månaden kanske, och då blire en kexchoklad lr nått.. Har tappat smak helt för godis faktiskt.

Mvh

Fast 7 gram laktitsgodis är inte samma som 7 gram laktrits (detta var inte specifikt riktat mot dig utan bara för att ingen ska tolka det så).

Visst, lakrits är inte på något sätt optimalt men att äta någon gång kommer inte påverka nämnvärt.

Jag äter under mina off kost mycket lakrits och fick höra detta och prova sluta och är efter det jag är ganska säker på att ingen kommer märka någon skillnad..

OBS! Det här var ett helt vetenskapligt expriment med försök på människor :p

Lakrits FTW!!!

Har aldirg gillat godis. Jag kör mer på kakor och nötter, mmmmm

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 59 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.