BOJKOTTA TELENOR! lurar foket med avgifter mm…

Home Forums Repan BOJKOTTA TELENOR! lurar foket med avgifter mm…

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Skriv vad ni tycker om Telenor, och era synpunkter angående svensk och EU:s lagar för Kommunikationstjänstsbolag, som tex Telia, Tele2, Orange, Telenor…

Här nedan följer mitt:

¤ ingen täckning när jag var på fjällresa i Norrland…. mina kompisars
    ¤ Ej insläppt i Las Vegas mobilnät förra sommaren, ingen ut av de…
    kompisens tele2 och telia fungerade….

¤ extra avgifter för utlandssamtal både från Sverige och in till Sverige från utomlands, och det är utöver det man får ringa för i månaden(199kr mitt)

¤ hur kan jag ha ringt för så mkt XXX när det står att jag har haft totalt samtalstid inom sverige xxx belopp så här långt i denna månad (7-8 dar totalt))!!!!!!!!!!!!!!

svar telenor: du får beställa en trafikspecifikation, kostnad 60 kr….

¤ minutpriset sänktes med 20 öre för 1,5 år sedan, men istället för att automatisk sänka mitt oxå, så fick jag betala det gamla priset i flera månader till jag ringde de och sa att de skulle rätta till det…
    Så här lurar de folk, så här suger dem folket på pengar….

¤ Jag tror jag har betalt dryga 10000 kr i 2 år(abonnemang med mbl) för denna mobil och dess ”samtal att ringa för och betala för” som kostade ca 3-4000 kr kontant för 2 år sedan

mbl: Sony Ericsson k810i

Fattar inte vad du är förbannad över…

EIDT: Vad du skriver där ser jag i princip som självklarheter.

det där var förra sommaren,,,,, den har ingen koppling med minut pris och avgifter till denna månad,,,fattar ni…

det där i USA handlade bara om ATT JAG INTE SLÄPPTES IN I NÄTET

Vill du beställa en trafikspecifikation till någon av dina tre senaste fakturor? Priset är 62:50 per styck (inkl moms). Specifikationen skickas med post till den betalningsansvariges adress.

Telenor:

– Säljare som jämför sig själva med Telia men praktiska täckningen är inte i närheten, något är allvarligt fel när jag får leta platser i mitt eget hem för att ha mottagning.

– Sms som kommer halva.

– Mms som kommer en dag senare.

– Mms som inte går att öppna.

– Ringer kundtjänsten om Sms/Mms problemen och man svarar med standardfrasen att jag skall uppdatera min mobil. Lägger på och uppdaterar trots att jag gjort det ett par veckor tidigare, det fungerar fortfarande inte och jag ringer kundtjänsten igen.
    Efter att ha suttit i telefonkö än en gång svarar människan att man haft problem med nätet och sms/mms sista dygnet och som det vore helt självklart.
    Jag frågar mig själv om de bara lämnar ut sån information till vissa på kundtjänsten eftersom första människan gav sig fan på att jag skulle uppdatera min mjukvara i mobilen och inte nämnde problemen de tydligen haft sista dygnet.

TELENOR ÄR VÄRSTA SKITEN JAG HAFT!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.