Bra gym i Örebro som har öppet sent?

Home Forums Repan Bra gym i Örebro som har öppet sent?

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Japp.. på min tripp till MTGP kommer jag stanna i örebro å sova där en natt, så jag undrar.. finns det något bra gym där som har uppet till ungefär 22-23 nått ?

om e inte finns.. tipsa på andra bra gym som man kan pressa på :) kan hända att jag kommer upp tidigare åp kvällen än väntat

tack på förhand :emo-thumb

Du kan ju ringa runt

[http://gulasidorna.eniro.se/query?what=cs&search_word=Gym%2C%20tr%E4ningsanl%E4ggningar&geo_area=örebro&header_code=R1000872&lang=]

[http://www.sportzone.nu/nextgen/index.htm]

där kanske ?

Hiiiman wrote:
    kandu inte bara ta en vilodag så är problemet ur världen ?

varför ta en vilodag :nono: när man kan testa på nått nytt gym å ha trevligt me kompisen som skall me upp ? eftersom jag ändå kommer övernatta i örebro så kan jag ju lika gärna fördriva tiden på ett gym :)

rono wrote:
    [http://www.sportzone.nu/nextgen/index.htm]

där kanske ?

tackar för tipset.. kolla in lite där å såg att de jobba 2 relativt trevliga kvinnofolk där:P

så får nog bli att avnjuta ett pass där =) tackar

Jag är ifrån Örebro!! :nod

[www.oksf.nu]

sebbeboy wrote:
    varför ta en vilodag :nono: när man kan testa på nått nytt gym å ha trevligt me kompisen som skall me upp ? eftersom jag ändå kommer övernatta i örebro så kan jag ju lika gärna fördriva tiden på ett gym :)

Helt rätt..Lite träning livar upp hela resan =) ….Ökk i idrottshuset har ett toppengym:up: , dit skulle jag ha åkt:nod

Johan Ederer wrote:
    Helt rätt..Lite träning livar upp hela resan =) ….Ökk i idrottshuset har ett toppengym:up: , dit skulle jag ha åkt:nod

ÖKK It is then! :up:

Johan Ederer wrote:
    sebbeboy wrote:
    varför ta en vilodag när man kan testa på nått nytt gym å ha trevligt me kompisen som skall me upp ? eftersom jag ändå kommer övernatta i örebro så kan jag ju lika gärna fördriva tiden på ett gym

Tackar för tipset.. ÖKK verkar det få bli :emo-thumb

Nemesismo wrote:
    ÖKK It is then!

Yess =)

du.. skall boka biljetter nu, hoppas du inte jobbar sent på torsdag :p för vid 18 tiden tänkte jag fixa så vi åker =) eller är du ledig torsdag ? så vi kan åka tidigare ?

i3 kan jag rekommendera,bra maskiner (hammer,gymleco),många byggare som kör där!

Mike_s wrote:
    i3 kan jag rekommendera,bra maskiner (hammer,gymleco),många byggare som kör där!

+1

det är ju ett ställe för spännisar :bb2: ..måste dit snart 8)

Mike_s wrote:

vad gör johannez där då? :D

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.