- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 oktober, 2011 at 09:17 #313799Anonym anvandareMember
Tja! Nån som vet nån bra ”byggarfilm”? Jag har sett ett par stycken med Jay cutler och dom tyckte jag var grymt bra. Tänkte om ni vet nån mer som är sevärd?
26 oktober, 2011 at 09:17 #57627Anonym anvandareMember26 oktober, 2011 at 11:52 #313800Anonym anvandareMemberPumping iron är väl ganska självklar ifall du inte sett den
26 oktober, 2011 at 12:00 #313801Anonym anvandareMemberthe life of the iron thug
26 oktober, 2011 at 12:37 #313802Anonym anvandareMemberPumping iron känns inte lockande, jag tänkte mej nåt nyare Jag gillade Jay Cutler filmerna som var en bra mix av träning,matlagning och lite allmän ”hemma hos”. Ett stort plus för att Jay är väldigt ödmjuk och lugn, ingen gaphals som vissa kan vara i den branschen!
26 oktober, 2011 at 13:05 #313803Anonym anvandareMemberRonnie Colemans första film är nästan ett måste!
26 oktober, 2011 at 13:26 #313804Anonym anvandareMemberAbbas.Khatami-Advanced.HIT
Anders.Granheim-Den.Sista.Posen
Animal-Which.Side.Are.You.On
Arnold.Classic.2005
Arnold.Classic.2007
Arnold.Schwarzenegger-Made.In.Britain
Arnold.Schwarzenegger-Pumping.Iron
Arnold.Schwarzenegger-The.Early.Years
Arnold.Schwarzenegger-Total.Rebuild
Branch.Warren-Train.Insane
Branch.Warren-Unchained.Raw
British.Grand.Prix.1999
Charles.Glass-Weight.Training.DVD1.Beginner
Charles.Glass-Weight.Training.DVD2.Intermediate
Charles.Glass-Weight.Training.DVD3.Advanced
Chris.Cormier.Real.Deal.Destination-Olympia.2004
Cottrell.Porter
Craig.Titus-The.Video.Version.2.1
Dennis.James-Back.To.Basics
Dennis.Wolf-Hungry.Like.A.Wolf
Dennis.Wolf-The.Beginning
Doping.Forever
Dorian.Yates-Blood.And.Guts
Flex.Wheeler-Hard.Body
Flex.Wheeler-Mass.Construction
Frank.McGrath
Greg.Kovacs-Strongest.Bodybuilder.Alive
Gunter.Schlierkamp-Rockhard
Hidetada.Yamagishi-Colossal.Workout
Ironman.Critical.Mass
Jay.Cutler.All.Access
Jay.Cutler-A.Cut.Above
Jay.Cutler-From.Jay.To.Z
Jay.Cutler-New.Improved.And.Beyond
Jay.Cutler-One.Step.Closer
Jay.Cutler-Ripped.To.Shreds
Joe.Weiders.Bodybuilding.Training.System-Tape2.Basic.Bodybuilding.Techniques
Joe.Weiders.Bodybuilding.Training.System-Tape8.Nutrition.And.Diet
Justin.Harris-DC.Training
Kai.Greene.A.New.Breed.Vol.1.Overkill
Kai.Greene.A.New.Breed.Vol.2.Redemption
Kevin.Levrone-Full.Blown
Kevin.Levrone-M3.Maryland.Muscle.Machine
Lance.Dreher-Back
Lance.Dreher-Delts
Larry.Scott-A.Life.In.Bodybuilding
Lee.Haney-Mr.Olympia.Workout
Lee.Priest-Another.Blonde.Myth
Lou.Ferrigno-Stand.Tall
Mark.Dugdale-A.Week.In.The.Dungeon
Mark.Dugdale-Driven
Markus.Ruhl-Big.And.Loving.It
Markus.Ruhl-Made.in.Germany
Markus.Ruhl-Ruhling.4.Ever
Markus.Ruhl-XXXL
Melvin.Anthony-Marvelous
Melvin.Anthony-Quest.For.Victory
Mike.Mentzers.HIT.Exercise.Video
Milos.Sarcevs.Seminar
Mr.Olympia.1987
Mr.Olympia.1998
Mr.Olympia.2001
Mr.Olympia.2002
Mr.Olympia.2003
Mr.Olympia.2004
Mr.Olympia.2005
Mr.Olympia.2007
Mr.Olympia.2008
Mr.Olympia.2009
Nasser.El.Sonbaty-Nasser.On.The.Way
New.York.Pro.2007
Only.The.Strong.Survive-Crash.Course.Part.2.of.3
Ove.Rytter-Effektiv.Bodybuilding
Phil.Heath-The.Gift.Unwrapped
Ronnie.Coleman-First.Training.Video
Ronnie.Coleman-Invincible
Ronnie.Coleman-On.The.Road
Ronnie.Coleman-Relentless
Ronnie.Coleman-The.Cost.Of.Redemption
Ronnie.Coleman-The.Unbelievable
Shawn.Ray-Final.Countdown
Shawn.Ray-Inside.And.Out
Silvio.Samuel-Next.Big.Thing
The.Battle.For.The.Olympia.1999
The.Battle.For.The.Olympia.2000
The.Battle.For.The.Olympia.2001
The.Battle.For.The.Olympia.2007
The.Golden.Age.Of.Muscle
Titans.Part.2.Dexter.Jackson
Titans.Part.3.Victor.Martinez
Titans.Part.4.Troy.Alves
Titans.Part.5.Darrem.Charles
Titans.Part.6.Gustavo.Badell
Titans.Part.7.Lee.Priest
Titans.Part.8.Mustafa.Mohammad
Titans.Part.9.Gary.Strydom
Titans.Special.Edition.2006.Shawn.Ray.Pro
Tommi.Thorvildsen-Viking.Strong.Reloaded
TV4.Muskelpojkarna26 oktober, 2011 at 17:08 #313805Anonym anvandareMemberBland de nyare är nog Colemans filmer bäst, sen att han är otroligt tråkig när han sitter där i sin soffa och äter sin äckliga frukost 10 gånger i varje film utan att prata är ju en sak. Men träningen är grym. Sen kan man ju även skratta lite åt honom när han sitter som en liten unge och petar ut paprikabitar på hela restaurangbordet. Men igen, träningen är grym.
26 oktober, 2011 at 17:18 #313806Anonym anvandareMemberGober wrote:Bland de nyare är nog Colemans filmer bäst, sen att han är otroligt tråkig när han sitter där i sin soffa och äter sin äckliga frukost 10 gånger i varje film utan att prata är ju en sak. Men träningen är grym. Sen kan man ju även skratta lite åt honom när han sitter som en liten unge och petar ut paprikabitar på hela restaurangbordet. Men igen, träningen är grym.Hahahah, ja det där med paprikabitarna är ganska kul att se Men som du sa så är hans träningspass grymt kul att kolla på
26 oktober, 2011 at 20:20 #313807Anonym anvandareMember[youtube=Q7ssIbD_wnw&feature=feedu]
Här har du ju n film med Phil som las upp på youtube häromdagen!
Se lär njut! :up:26 oktober, 2011 at 21:17 #313808Anonym anvandareMemberGober wrote:Bland de nyare är nog Colemans filmer bäst, sen att han är otroligt tråkig när han sitter där i sin soffa och äter sin äckliga frukost 10 gånger i varje film utan att prata är ju en sak. Men träningen är grym. Sen kan man ju även skratta lite åt honom när han sitter som en liten unge och petar ut paprikabitar på hela restaurangbordet. Men igen, träningen är grym.Hehe, för min del är hans matstunder höjdpunkterna i hans filmer. Jag
kan sitta och käka och glo på Coleman när han sitter och käkar. Helt
sjukt att jag gillar det, men så är det.Filmer som jag skulle vilja se, men som jag inte fått tag i är serien som
heter Raising the bar. Den verkar riktigt, riktigt bra.29 oktober, 2011 at 17:40 #313809Anonym anvandareMembertänkte göra ett försök med branch warrens ”train insane”. Återkommer med omdöme
30 november, 2011 at 14:28 #313810Anonym anvandareMemberNä ”train insane” var inget för mej. Lite tråkigt ihopklippt och lite för mycket machoattityd som blev lite drygt i längden
30 november, 2011 at 17:07 #313811Anonym anvandareMemberJag har en bunt ”Life of the iron thug” filmer kvar utan fodral om någon är intresserad…
ZONE
30 november, 2011 at 17:16 #313812Anonym anvandareMembervad är det för film? jag är intresserad av allt som är bra
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.