Datorkrångel

Home Forums Repan Datorkrångel

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Vet inte vad som hänt men min dator har betett sig underligt på senaste tiden. Allt började med att det inte gick att trycka ENTER eller ESC i konversationer på msn. Hittade tillslut en dold ruta längst bak där det stod något om ” ****** kan inte köras på sidan vill du köra endå bla bla bla ” och denna ruta kommer alltid upp nu när jag startar MSN.

Efter denna händelse har vissa hemsidor blivit sjukt sega/slutat fungera helt. Forums funkar utmärkt, facebook fungerar MIN profilsida men kan inte titta på andras bilder/profiler samt att Gmail är riktigt segt. Blocket är också en sida som beter sig lite konstigt…

Kan inte minnas att jag laddat hem eller installerat något märkligt alls de senaste dygnen. Skype har kommit till..? Har även testat installera om Mozilla utan några resultat. IE funkar lite bättre men absolut inte klockrent.

Någon som har några spontana aningar om vad som felet kan vara och vad som skall göras?

Vad står det exakt?

EDIT: Kika i Control Panel -> Administrative tools -> Event viewer
    efter meddelandet dyker upp och se om du kan hitta lite mer.

Blås hårddisken, gör om, gör rätt!

Med risk för att posta helt fel nu..

(märkte nu att lightboxen här på forumet är SJUKT seg jämför med tidigare!)

problemet löst, skype hade installerat något ” skype web bla bla ” som låg och störde, avinstallerade detta och nu fungerar allt felfritt.

Jag installerade skype igår & har haft problem med hemsidor sedan dess, precis samma felmeddelande som du fick.

Vilket program var det du avinstallerade?

David Eriksson wrote:
    Jag installerade skype igår & har haft problem med hemsidor sedan dess, precis samma felmeddelande som du fick.

Vilket program var det du avinstallerade?

Skype möjligtvis? :ph34r:

Äh, fixade det nu. Men var la ett tillägsprogram, inte vanliga :3

Japp något Skype web features typ. Har kvar skype men tog bort tillägsprogrammet!

Äh, ring supporten istället :D

[youtube=ELQoVSc_XzU]

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.