- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 mars, 2011 at 17:07 #61189Anonym anvandareMember30 mars, 2011 at 17:14 #388563Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:De dagarna jag inte går i skolan samt specifikt de dagar jag fastar kan bli väldigt långsamma.
era tips på tidsfördriv?
det som jag i dagsläget redan gör:
Spelar blackops/starcraft 2 (funkar i 1-3 timmar)
Promenerar mycket
Glo på forum
Gibba är annars bästa tidsfördrivet men Poker eller aktier borde man ju forska i!
Rippad och rik hade vart gött30 mars, 2011 at 17:32 #388564Anonym anvandareMemberEira wrote:Glo på forum
Rippad och rik hade vart gött:emo-thumb
Poker, eventuellt tv, forum och mer skola brukar mina dagar stavas, tråkigt men sant.
Kan ta o spöa upp dej lite på sc2 om du ber om det så har du en timme borta där.30 mars, 2011 at 18:29 #388565Anonym anvandareMemberSpela League of Legends o prata med folk i skype
30 mars, 2011 at 18:34 #388566Anonym anvandareMemberblir en del WoW (kan man bli sittande många timmar vid ), facebook spel, läsa forum, glo tv, läsa böcker.
30 mars, 2011 at 18:54 #388567Anonym anvandareMemberOhh, här var det en del sc2 gamers! Adda mig så drar vi ihop ett gäng och spelar [mailto:starcraft_88@hotmail.com]
30 mars, 2011 at 21:16 #388568Anonym anvandareMemberjag har gymkort. och sen så tar ju all mat ganska lång tid att äta och laga. sen är dagen slut om man ska hinna sova sina timmar.
om man spelar dataspel några timmar om dagen. syns inte det ganska tydligt då?
30 mars, 2011 at 21:30 #388569Anonym anvandareMemberSammy wrote:jag har gymkort. och sen så tar ju all mat ganska lång tid att äta och laga. sen är dagen slut om man ska hinna sova sina timmar.om man spelar dataspel några timmar om dagen. syns inte det ganska tydligt då?
16 timmar jobba och sova
2 timmar äta
6 timmar gibba :emo-thumbOn a serious note…Ja de fuckar en i längden.
Min hårddisk e paj så har haft 3 månader utan gibb och nu har man nästan sexpack :p30 mars, 2011 at 21:30 #388570Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:De dagarna jag inte går i skolan samt specifikt de dagar jag fastar kan bli väldigt långsamma.era tips på tidsfördriv?
det som jag i dagsläget redan gör:
Spelar blackops/starcraft 2 (funkar i 1-3 timmar)
Promenerar mycket
Jag är inte helt nöjd med detta men det är bara att erkänna att om jag följer mitt hjärta under jobbdagar så känner jag en magnetisk dragningskraft till gymmet samt surf – och känner mig rätt nöjd med den stimulin 😮
Arbetsfria dagar är en annan femma, då vill jag gärna träffa trevliga människor eller hitta någon sysselsättning som ger lite färg till den annars rätt ensidiga veckan.
En liten tripp bort från byn samt gå ut och äta något gott är kvalitativt tidsfördriv!30 mars, 2011 at 21:31 #388571Anonym anvandareMemberStäda och vika alla kläder så att allt ligger perfekt.
Porrsurfa järnet.
Ta tag i ekonomiska grejer, betala räkningar, fakturera, strukturera och sortera inför kvartalsbokslutet.
Rensa hårddisken från skit och sortera bilder på backupdiskar.
Tv-spel, just nu Asassins Creed. Innan dess Spiderman 3.
Skriva dagbok/psykjournal haha…
Och vad mer. Jag vet inte. Improviserar mycket. Finns alltid något vettigt att göra.
30 mars, 2011 at 21:47 #388572Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Finns alltid något vettigt att göra.Varför gör du då dessa saker?
Marcus Syvertsen wrote:Städa och vika alla kläder så att allt ligger perfekt.Porrsurfa järnet.
Rensa hårddisken från skit och sortera bilder på backupdiskar.
Tv-spel, just nu Asassins Creed. Innan dess Spiderman 3.
Skriva dagbok/psykjournal haha…
30 mars, 2011 at 22:00 #388573Anonym anvandareMemberPå vilket sätt är onani, självrannsakan, grymma xbox-spel och en felfri garderob inte vettigt?
Rensa hårddisken kan jag hålla med om. Mina 950gb bildfiler som varit min heltidslön de senaste två åren är egentligen meningslösa numera – kan lika gärna ta nya nästkommande två år istället.
30 mars, 2011 at 23:02 #388574Anonym anvandareMembertyvärr så har WoW vart tidsfördrivet i 6 år ……………………………………… /face
2 april, 2011 at 17:07 #388575Anonym anvandareMemberBörja följa en TV-serie som redan gått ett par säsonger. Play catch-up och sedan repeat på valfritt antal TV-serier. Alternativt se om en serie från början, gärna i bättre kvalitet om möjligt. Lite trist i längden bara, men det funkar helt OK som tidsfördriv iaf.
Har man tid och råd kan man ju ägna sig åt någon slags hobby (utöver träning då) som lär vara mer givande
En idé kan ju vara att påbörja små ”projekt” eller så. Saker du vill lära dig eller göra (t.ex. lära dig ett nytt språk, lära dig ett nytt instrument, bygga något, göra om hemma, vad som helst egentligen som kräver mycket tid och engagemang). Jag har löjligt många sådana som aldrig blir av eftersom jag alltid är som mest motiverad till att börja med dem när jag har fullt upp med annat.
2 april, 2011 at 17:53 #388576Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:tack för alla förslag ^^blev dock omedvetet att börja ta tag i raggandet över nätet igen. score direkt! :emo-thumb
Hahaha, klockrent!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.