Dum fråga…

Home Forums Repan Dum fråga…

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Jag inser att detta är en ”dum” fråga i BODYs forum men å andra sidan så kommer jag inte på något bättre ställe heller att ställa frågan i.

Det är såhär att jag tänkte att, som omväxling, köpa något till min flickvän som hon faktiskt har nytta av i julklapp istället för det vanliga krimskramset och då träning står högt på listan så tänkte jag mig en prenumeration på någon av alla miljoner träningstidningar som finns. Jag köpte ett nummer av [http://www.fitness-magazine.com/ Fitness Magazine] för att ”reka” lite men den kändes inte riktigt som om den skulle passa henne. Inte så att den var dålig på något vis men den var väl inte fullt så inriktad på styrka/muskelbyggande som mer skulle passa henne. Det jag då tänkte på var BODY men fler tankar och idéer mottages tacksamt (speciellt så jag slipper ruinera mig på att springa runt och köpa alla möjliga olika tidningar för att kolla vad jag tror skulle passa henne bäst. :p)!

Tacksam för alla tips ni kommer på!
    /Svanis

Äh. Läste fel. Svarade åt helvete fel.

INGEN som har minsta idé… kommentar… NÅNTING?!? Julen närmar sig… :(

iform riktar sig till tjejer

Srednq wrote:
    iform riktar sig till tjejer

Den är helt ok! Bra typsnitt eller vad det heter i hela tidningen, lite intressanta studier som tas upp ibland. Välskrivna texter med, men som vanligt gäller det att vara källkritisk! Speciellt i en sån tidning. ;)

Tack för det tipset! Då ska jag ta och inhandla den och se hur det verkar. Om någon kommer på fler idéer så släng gärna ur er dem! :) Jag är jättetacksam!

Ingen större skillnad på iform och fitness mag vad jag märkt mer än att iform gillar att
    ha massa artiklar om mat med antioxidanter, eller järn eller liknande. Ingen av dem är
    särskillt intressant om man är styrkträningsfokuserad.

Tror jag sett nån ”female muscle development” på pressbyrån i stan, eller om det var den
    andra muscle & fitness (??). Har dock inte kollat i dem då omslaget brukar mest bestå
    av rubriker med diet, deff och sånt inblandat :|.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.