Gladiatorerna

Home Forums Repan Gladiatorerna

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author

Helt vrickat att gå att plocka in massa hobbybyggare på gymmen runt om i Stockholm men samtidigt låta dopade killar ställa upp i gladiatorerna.

Killar och tjejer runt om i Sverige kommer få en skev bild av vad som är möjligt utan doping.

Vad tycker ni?

känner du många dopade killar som skall ställa upp i årets gladitorerna?
    Om så är fallet att dom deltagande nu är dopade så är väl det tråkigt,hoppas ändock att folket där hemma i sofforna får något ut av programmet,personligen tycker jag det är kul att se vältränade profiler får stort mediafokus även om dom som i detta program spelar sina påhittade roller.

Dom blir väl testade? Vad mer kan man göra? ska man inte låta folk som kanske (det är du TS som påstår att dom är dopade) använt doping någon gång i sitt liv vara med på tv får man ta bort de flesta elitidrotter från tv.

rexddaa wrote:
    Helt vrickat att gå att plocka in massa hobbybyggare på gymmen runt om i Stockholm men samtidigt låta dopade killar ställa upp i gladiatorerna.

Killar och tjejer runt om i Sverige kommer få en skev bild av vad som är möjligt utan doping.

Vad tycker ni?

Alla gladiatorer och utmanare är testade av Wada!
    Flera av gladiatorerna och utmanarna tävlar aktivt inom sporter där dom testas!
    Hero testades även av polisen under inspening, visade inga spår av otillåtna medel!

Detta är fakta allt annat är bara snack!

Chris wrote:
    Alla gladiatorer och utmanare är testade av Wada!
    Flera av gladiatorerna och utmanarna tävlar aktivt inom sporter där dom testas!
    Hero testades även av polisen under inspening, visade inga spår av otillåtna medel!

Detta är fakta allt annat är bara snack!

Fakta är inte relevant.
    Det viktiga är att man inte kan bli så vältränad som de utan doping :)

Jag känner/är bekant med en av gladiatorerna och han är definitivt ren.

Jag ser fram emot årets gladiatorerna, det ska blir kul att se! :emo-thumb

Tydligen kommer gladiatorerna konkurrera med melodifestivalen, så jag kommer inte titta, man får ju prioritera lite.

Är det bara jag eller känns Gladiatorerna som en lågbudgetproduktion jämfört med förra svängen för tio år sedan?

rexddaa wrote:
    Vad tycker ni?

Att det är ett underhållningsprogram och inte ett program som handlar om att motivera ungdomar till träning.

Känns bara positivt att dom satsat lite mer på skill än bara o vara en kötthög, känns som det gör tävlingen mer seriös

Men gnäller dagen efter av Ali att han ”garanterat skulle ha vunnit” tycker jag är riktigt djävla dåligt sportmanship..

Jon Larsson wrote:
    Är det bara jag eller känns Gladiatorerna som en lågbudgetproduktion jämfört med förra svängen för tio år sedan?

Tänkte samma sak, har läst så mycket om att det ska ha varit så påkostat och extremt snyggt i år. Kändes rätt fattigt.

Sen hade tjejerna för mycket kläder också.

Jon Larsson wrote:

Jag tyckte nog tvärt om, det kändes fräshare och fräckare (yngre publiken tilltalas nog) med en mer gladiatorinspirerad arena snarare än en plastig sportarena.

Jag tycker det känns som lite mer cirkus än gladiatorspel. Fast mest besviken blev jag ändå över grenarna. Jag hade velat se nya grenar. Men men man kan inte få allt…

jag tycker dom gott kunde slänga in Samuelsson,Årsjö eller någon annan grotesk jävel som kunde ge dom där gladiator töntarna ett kok stryk…..man hoppar fan inte någon på halsen som det gjordes i ringarna

Peter Svedberg sökte som utmanare men fick i svar: vi kan inte ha någon som är starkare än gladiatorerna. Så att Årsjö ska få va med behövs nog Shaw eller ortmayer som gladiator ;)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.