Gurrametoden.se testar Barnmatsdieten

Home Forums Repan Gurrametoden.se testar Barnmatsdieten

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • Author
    Andreas Guiance wrote:
    Att du får ner det där utan att spy imponerar:D

Har haft munnen i värre saker.:ike:

Jonas Lundberg wrote:
    Sköna filmer du levererar Gustaf!
    Skön humor som är riktigt bra spelad.
    När du tar ut sakerna i kylen och just det du ska ha finns där och inget annat…riktigt bra!
    Man märker att det finns tanke bakom många handlingar i dina filmer och den coola stilen du spelar.
    Hur länge tänker du ut din roll innan det blir tagning?

Det mesta är ren improvisation, vi tänker igenom det lite men det blir aldrig som vi säger att det ska bli. Denna blev väldigt hastigt inspelad och det blev två omtagningar varav båda var på första klippet. Först blev det för långt sedan sa jag helt fel på ”toppbloggerskan”.

Seriöst vad heter bruden?

[youtube=xWnK_WgRKeo]

Gustaf Lindberg wrote:
    [youtube=xWnK_WgRKeo]

Den är privat :(

Inte nu längre!

Boxer wrote:
    Den är privat :(

Nu funkar den!:emo-thumb

Go Gurra, Go Gurra! :up::pop:

Du är ta mig fan det skönaste som TV-Sverige aldrig fått se, än! Vi måste få in dig på TV mannen!

Du är underbar, Gustav.

Du e så hardcore Gurra:emo-thumb. Men jag e lite besviken på att du glömde ägget som är stommen i den gamla hederliga hardcoremixade födan! Jäkla synd att jag inte fick tävla på lördagen i Götet så vi kunde gjort den där festnatten tillsammans:drunk:. Men det kommer väl fler chanser…..

biffen669 wrote:
    Du e så hardcore Gurra:emo-thumb. Men jag e lite besviken på att du glömde ägget som är stommen i den gamla hederliga hardcoremixade födan! Jäkla synd att jag inte fick tävla på lördagen i Götet så vi kunde gjort den där festnatten tillsammans:drunk:. Men det kommer väl fler chanser…..

Ägget är ju med?<

Ja det hade varit fantastiskt men nu har vi ytterligare en anledning att hitta på något skoj så vi kan ses.

Haha, så jävla skön asså! Fler filmer gurra :D

Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.