Gym i anslutning/närheten av Clarion Hotel Sign Sthlm

Home Forums Repan Gym i anslutning/närheten av Clarion Hotel Sign Sthlm

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Hej fagra pöbel!

Det är nu såhär att min lite för feta bror har kommit igång med träningen nu och har kommit igång riktigt bra under min perfekta ledning. Nu har han dock dess värre tvingats iväg på jobb nästa vecka och kommer vara borta 7 dagar. För honom är detta döden på hans hälsosamma karriär då han inte har någon möjlighet att träna på hotellet (och då är det tydligen som upplagt för slarv även på matfronten).

Tänkte kolla med er mer inbitna stockholmare om gym i närheten till detta hotel. Ligger tydligen ca 5 min från Hötorget. Helst ingen stor gymkedja då dessa brukar ha snuskigt höga engångsavgifter och min bror är inte så sugen på att teckna ett årsavtal för de 2-4 träningspass han skulle behöva genomföra :)

[http://www.hitta.se/Route.aspx#6581465;1627955;%C3%96stra%20J%C3%A4rnv%C3%A4gsgatan;35;;STOCKHOLM|6581126;1628228;Vasagatan;1;;STOCKHOLM]

Där är vägbeskrivningen till S.A.T.S!

Mitt gym ligger 2 tunnelbanestationer från Hötorget. Delta gym, Hälsingegatan 7, har hemsida, fri provträning en gång sedan 80kr per tillfälle.

biffen669 wrote:
    Mitt gym ligger 2 tunnelbanestationer från Hötorget. Delta gym, Hälsingegatan 7, har hemsida, fri provträning en gång sedan 80kr per tillfälle.

Tackar och bockar. Ska framföra detta till honom så kanske det tycker upp en liten blekfet nybörjare och köra några pass!

Kebbie wrote:
    [http://www.hitta.se/Route.aspx#6581465;1627955;%C3%96stra%20J%C3%A4rnv%C3%A4gsgatan;35;;STOCKHOLM|6581126;1628228;Vasagatan;1;;STOCKHOLM]

Där är vägbeskrivningen till S.A.T.S!

Som är en stor kedja som det knappt går att provträna hos ;D

Fitness 24/7 har engångsavgifter på typ 50 bagis har jag för mig, och ligger enkelt belägrat in bland husen ett par kvarter från Hötorget.

Gustaf Lindberg wrote:
    SATS:
    Som är en stor kedja som det knappt går att provträna hos ;D

Jodå, det går hur bra som helst! Det är bara att sitta hos medlemsrådgivaren en halvtimme och sen skriva på nåt papper, vad det nu var för något och sen betala några hundringar per månad i något år. Ett väldigt snyggt medlemskort får man också…:D

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.