Gym i Bollebygd

Home Forums Repan Gym i Bollebygd

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Kommer nog flytta till bollebygd och det ligger ett gym som heter Styrkebolaget där. Någon som tränar där och kan skriva om det är bra eller ej? Mycke fria vikter? Chins o dips ställningar? osv..

+ bra med hantlar, bra öppetider, trevlig personal, helt okey maskiner
    – Trångt,

Eventuellt lokalbyte är på g (större lokal)

Låter bra de!

Tjenare,

Googlade på mitt företagsnamn och hittade denna tråden. Som Mjao skriver, det är trångt. Har skrivit kontrakt nu och vi ligger bra till i tidsplaneringen. 1 aug bär det (äntligen) av till större lokaler.

Mjao: Tack för de vackra orden:up:

Styrkebolaget wrote:
    Tjenare,

Googlade på mitt företagsnamn och hittade denna tråden. Som Mjao skriver, det är trångt. Har skrivit kontrakt nu och vi ligger bra till i tidsplaneringen. 1 aug bär det (äntligen) av till större lokaler.

Mjao: Tack för de vackra orden:up:

Det låter bra! Kommer ni ligga kvar i bollebygd centrum?

Ultra-Henke wrote:
    Det låter bra! Kommer ni ligga kvar i bollebygd centrum?

Desvärre inte! Enda stora lokalen var Forssa Företagscenter, typ 2-3km från centrum. Däremot kommer det innebära en del andra fördelar. Dock kanske mindre intressant för en som bara använder fria vikter. Kommer att Svenssonanpassa det en del. Men det kommer finnas en mindre avdelning med lite hårdare musik och endast fria vikter.

Styrkebolaget wrote:
    Desvärre inte! Enda stora lokalen var Forssa Företagscenter, typ 2-3km från centrum. Däremot kommer det innebära en del andra fördelar. Dock kanske mindre intressant för en som bara använder fria vikter. Kommer att Svenssonanpassa det en del. Men det kommer finnas en mindre avdelning med lite hårdare musik och endast fria vikter.

Ok blir en cykeltur på ca 5km så det är ju lugnt, ska bli skoj o testa ett nytt gym. Hoppas du menar tysk metal med hårdare musik :P

Ultra-Henke wrote:
    Ok blir en cykeltur på ca 5km så det är ju lugnt, ska bli skoj o testa ett nytt gym. Hoppas du menar tysk metal med hårdare musik :P

Haha.. vi får se! Jag är öppen för förslag. Men ha i åtanke att 90% av gymmets intäkter är vanliga Svenssons och jag får vända kappan efter vinden litegrann.

Styrkebolaget wrote:

Finns det gruppträning på denna anläggningen?
    Kommer flytta till Bollebygd 5 sep och trivs väldigt bra på SportLife i Gbg med deras gruppträningar. Men jag vet hur det blir…har man inte nära till träningsstället så blir det inte av. Så därför letar jag efter nån som kan hjälpa mig att höja pulsen. Gym är ett bra komplement.

Det kommer tydligen komma gruppträning till den nya anläggningen. Såg att de stod något om body pump t.e.x.

Annars får jag säga att jag är helnöjd med styrkebolaget, ett kanonbra gym.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.