- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 april, 2009 at 09:09 #62704Anonym anvandareMember9 april, 2009 at 09:09 #413279Anonym anvandareMember
Kommer nog flytta till bollebygd och det ligger ett gym som heter Styrkebolaget där. Någon som tränar där och kan skriva om det är bra eller ej? Mycke fria vikter? Chins o dips ställningar? osv..
9 april, 2009 at 11:07 #413280Anonym anvandareMember+ bra med hantlar, bra öppetider, trevlig personal, helt okey maskiner
– Trångt,Eventuellt lokalbyte är på g (större lokal)
9 april, 2009 at 15:31 #413281Anonym anvandareMemberLåter bra de!
14 april, 2009 at 14:39 #413282Anonym anvandareMemberTjenare,
Googlade på mitt företagsnamn och hittade denna tråden. Som Mjao skriver, det är trångt. Har skrivit kontrakt nu och vi ligger bra till i tidsplaneringen. 1 aug bär det (äntligen) av till större lokaler.
Mjao: Tack för de vackra orden:up:
14 april, 2009 at 16:12 #413283Anonym anvandareMemberStyrkebolaget wrote:Tjenare,Googlade på mitt företagsnamn och hittade denna tråden. Som Mjao skriver, det är trångt. Har skrivit kontrakt nu och vi ligger bra till i tidsplaneringen. 1 aug bär det (äntligen) av till större lokaler.
Mjao: Tack för de vackra orden:up:
Det låter bra! Kommer ni ligga kvar i bollebygd centrum?
14 april, 2009 at 23:58 #413284Anonym anvandareMemberUltra-Henke wrote:Det låter bra! Kommer ni ligga kvar i bollebygd centrum?Desvärre inte! Enda stora lokalen var Forssa Företagscenter, typ 2-3km från centrum. Däremot kommer det innebära en del andra fördelar. Dock kanske mindre intressant för en som bara använder fria vikter. Kommer att Svenssonanpassa det en del. Men det kommer finnas en mindre avdelning med lite hårdare musik och endast fria vikter.
15 april, 2009 at 08:38 #413285Anonym anvandareMemberStyrkebolaget wrote:Desvärre inte! Enda stora lokalen var Forssa Företagscenter, typ 2-3km från centrum. Däremot kommer det innebära en del andra fördelar. Dock kanske mindre intressant för en som bara använder fria vikter. Kommer att Svenssonanpassa det en del. Men det kommer finnas en mindre avdelning med lite hårdare musik och endast fria vikter.Ok blir en cykeltur på ca 5km så det är ju lugnt, ska bli skoj o testa ett nytt gym. Hoppas du menar tysk metal med hårdare musik
15 april, 2009 at 11:31 #413286Anonym anvandareMemberUltra-Henke wrote:Ok blir en cykeltur på ca 5km så det är ju lugnt, ska bli skoj o testa ett nytt gym. Hoppas du menar tysk metal med hårdare musikHaha.. vi får se! Jag är öppen för förslag. Men ha i åtanke att 90% av gymmets intäkter är vanliga Svenssons och jag får vända kappan efter vinden litegrann.
19 juli, 2009 at 19:13 #413287Anonym anvandareMemberStyrkebolaget wrote:Desvärre inte! Enda stora lokalen var Forssa Företagscenter, typ 2-3km från centrum. Däremot kommer det innebära en del andra fördelar. Dock kanske mindre intressant för en som bara använder fria vikter. Kommer att Svenssonanpassa det en del. Men det kommer finnas en mindre avdelning med lite hårdare musik och endast fria vikter.Finns det gruppträning på denna anläggningen?
Kommer flytta till Bollebygd 5 sep och trivs väldigt bra på SportLife i Gbg med deras gruppträningar. Men jag vet hur det blir…har man inte nära till träningsstället så blir det inte av. Så därför letar jag efter nån som kan hjälpa mig att höja pulsen. Gym är ett bra komplement.19 juli, 2009 at 20:21 #413288Anonym anvandareMemberDet kommer tydligen komma gruppträning till den nya anläggningen. Såg att de stod något om body pump t.e.x.
Annars får jag säga att jag är helnöjd med styrkebolaget, ett kanonbra gym.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.