- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 mars, 2010 at 18:06 #350312Anonym anvandareMember
Själv sökte jag igår, hoppas jag kommer in någonstans!
Quote:1. Sjukgymnastprogrammet 180hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Uppsala universitet, Uppsala2. Sjukgymnastprogrammet 180hp Dagtid,
Göteborgs universitet, Göteborg3. Sjukgymnast 180hp Dagtid,
Linköpings universitet, Linköping4. Sjukgymnastprogrammet 180hp Dagtid,
Umeå universitet, Umeå5. Sjukgymnastprogrammet 180hp Dagtid,
Karolinska institutet, Huddinge6. Sjukgymnast 180hp Dagtid,
Luleå tekniska universitet, Luleå18 mars, 2010 at 18:06 #59726Anonym anvandareMember18 mars, 2010 at 18:21 #350313Anonym anvandareMemberJ.v.K wrote:bra med fler val.jag var dum och sökte bara till en högskola. men jag kom ju in iaf
Vad läser du?
19 mars, 2010 at 15:49 #350314Anonym anvandareMemberWanted, vad vill du bli när du blir stor?
Jag tänkte söka men som det verkar just nu blir jag kvar på mitt jobb då jag blivit snuskigt orättvist befordrad
Läser nog någon kurs på distans dock, bara för att jag kan.
19 mars, 2010 at 15:56 #350315Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Wanted, vad vill du bli när du blir stor?Jag tänkte söka men som det verkar just nu blir jag kvar på mitt jobb då jag blivit snuskigt orättvist befordrad
Läser nog någon kurs på distans dock, bara för att jag kan.
Hehe jag vet inte vad jag vill bli…..
Har för mig du är från Västernorrland från början? Kan ha drömt men typ Njurunda, timrå? Jag bor i Ånge och kommer då antagligen att flytta ner jag också. :up:
19 mars, 2010 at 16:17 #350316Anonym anvandareMemberStämmer bra, har växt upp i Njurunda även om jag enligt Marcus försöker förneka detta (se ovanför avatar).
Kul med lite fler västernorrlänningar i GBG!
Hur mycket poäng bör man ha för att ha en chans att komma in?
19 mars, 2010 at 18:23 #350317Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Stämmer bra, har växt upp i Njurunda även om jag enligt Marcus försöker förneka detta (se ovanför avatar).Kul med lite fler västernorrlänningar i GBG!
Hur mycket poäng bör man ha för att ha en chans att komma in?
Antal antagna: 48*5 (5 klasser)
Betyg: 18.45
HP: 1.40Det var de lägsta nu i vår. Får se om det ändras något för HT, annars kan jag ligga liiite knivigt till
19 mars, 2010 at 21:22 #350318Anonym anvandareMemberKlar i sommar.
20 mars, 2010 at 11:50 #350319Anonym anvandareMember*L.R* wrote:Vad läser du?Medie- och kommunikationsvetenskap med inriktning PR.
20 mars, 2010 at 13:14 #350320Anonym anvandareMemberVanilla wrote:Medie- och kommunikationsvetenskap med inriktning PR.Say what? same shit here but different name: Pr och internationella kommunikationer (bara MKV anyway) ska köra min 5:e termin i höst i Medie- och kommunikationsvetenskap 3
20 mars, 2010 at 13:48 #350321Anonym anvandareMemberbocken wrote:Say what? same shit here but different name: Pr och internationella kommunikationer (bara MKV anyway) ska köra min 5:e termin i höst i Medie- och kommunikationsvetenskap 3Say hell yeahh! Kollade jobb igår och det finns ju en heeel del asså. :up:
Vad har du läst hittills då? (MKV A+B, Planerad I och II?)
Har du skrivit c-uppsats än, eller ska du göra det i höst kanske?24 mars, 2010 at 08:53 #350322Anonym anvandareMemberSökt: Nationalekonomi 1, 30hp … SU … HT 2010
Pågående: Civ.Ing. Maskinteknik inriktn. Indek24 mars, 2010 at 09:54 #350323Anonym anvandareMemberVanilla wrote:Say hell yeahh! Kollade jobb igår och det finns ju en heeel del asså. :up:Vad har du läst hittills då? (MKV A+B, Planerad I och II?)
Har du skrivit c-uppsats än, eller ska du göra det i höst kanske?yep låter helt rätt, ska köra c-uppsats i höst och praktik i vår. Finns det mkt jobb säger du? isåfall som kommunikatör/informatör då?
24 mars, 2010 at 10:47 #350324Anonym anvandareMemberbocken wrote:yep låter helt rätt, ska köra c-uppsats i höst och praktik i vår. Finns det mkt jobb säger du? isåfall som kommunikatör/informatör då?Nice. Tycker redan nu att du ska ta reda på hur man gör en c-uppsats och fundera på vad du vill ta reda på samt hur du ska ta reda på det. Det tar FÖRJÄVLIGT långt tid och tro mig du vill få det gjort asap, och ett annat tips är att du gör uppsatsen själv och att du väljer ett ämne som du basically vet utan och innan till om. (tar för långt tid att sätta sig in i något och det vill man inte lägga tid på).
Det finns massa jobb som informatör, redaktör, strateg, kommunikatör.
Oh grymt, var ska du praktisera? Vi hade praktik i en månad och då genom lite kontakter hamnade jag på J.Åkerlunds R.A.F och spelade in lite reklamfilmer. Dom där dryga Scan reklamfilmerna om att varje dag är inte sig lik var jag med på bland annat. Kul som fan men inte mitt område kände jag.
Vi hade en valfri termin(nu VT-10) och jag tänkte att när jag väl är här och pluggar kan jag lika gärna välja engelska trots att jag är bra på det, är det schysst att ha om man vill jobba utomlands. Så för mig blev det ingen hum praktik även om jag kanske känner att jag ångrar det lite haha.
Oj vad långt det blev haha.
24 mars, 2010 at 16:21 #350325Anonym anvandareMemberSökt
Skogstekniska högskolan Alfta : KY utbildning skogsmaskinförare
Går : Fordonsprogrammet inriktning mekaniker
Hoppas komma in, Intiligensnivån överlag inom fordon och Naturbruk är inte så skyhög:nerd:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.