Hjälp!!

Home Forums Repan Hjälp!!

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

någon som har en aning vad som kan vara problemet det är så att jag svettas väldigt lätt och när det blir lite varmt så börjar det bara rinna i pannan och hela överkroppen. när jag varit ute och gått helt lungt så när jag kommer in då börjar det bara rinna i pannan och blir helt varm. jag blir alldeles svettig med när jag sitter i skolan och börjar äta vad är det som är fel?:

Är du tjock?

Jag har exakt samma problem. Blir jättesvettig av att bara gå till bussen. Jag har märkt att om jag dricker 2-3 liter på kvällen dagen innan så svettas jag mindre dagen efter, blir dock kissnödig mitt i natten. Sen kan du pröva att äta salt på morgonen för att binda upp vätskan.

kan det vara de med saltet eftersom jag brukar inte salta maten om det inte är kött m.m.?

mallas wrote:
    kan det vara de med saltet eftersom jag brukar inte salta maten om det inte är kött m.m.?

Nej, det är nog inte det som är problemet, men du kan få hjälp av det att inte svettas när du är i skolan osv. För hemma spelar det kanske inte lika stor roll om man lökar.

Det låter långsökt.
    Ser i en av dina andra trådar att du har en ganska rejäl kroppshydda(94kg på 175cm) vilket jag skulle misstänka är en större orsak till svettningarna.

När jag var fet svettades jag också som en gris.

Det är ju bara kolla magnus samuelsson i lets dance, han var ju rejält svettig efter. Det är klart att man blir varm av att förflytta en stor kroppsmassa, så du får väl deffa om du tycker att det är ett stort problem:)

samma problem svettas som ett

vattenfall skall deffa efter studenten!!

190
    101 kg

: /

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.