Hur många här tittar på MMA?

Home Forums Repan Hur många här tittar på MMA?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 100 total)
  • Author

Hur stort är MMA intresset i Sverige?

Hur många följer Pride Fc/UFC?

ok ser att jag glömde ett h i här i rubriken verkar inte som jag kan ändra det heller eller?

Om nån bussig mod. kan ändra till Hur många här tittar på MMA? vore ni bussiga :)

Done. Och jag gör det – båda två givetvis8)

Jag gör, jag gör :)

Ja, för hilvide.

Det borde för övrigt vara en poll. Señorita Andreas kanske fixar?

Jepp, Pride!

Jag är i det närmaste besatt av UFC.
    Pride går också an, även om UFC är speciellt eftersom jag följt detta sedan starten i princip.

I just looove that shit!

Och snart kommer Shamrock att få på käften igen.
    Pension kanske?

Började själv med kampsort 1985 och har följt UFC sedan starten i november 93 (via härliga VHS-kassetter till en början som polare i USA skickade över) och Pride FC sedan 1998/99 någongång…

Alla som inte svarar ja här kommer för övrigt att vara kända som nördar framöver på forumet:nod

Oroa dig inte Andreas, jag följer båda två till din stora glädje. :D

SÅdär lite halvdonigt : ) , tkr pride har så sjukt mkt bättre fighters men ufc är ändå typ nästan roligare att se, vissa tkr ju ta buren förstör men jag gillar den typ.

Erik__ wrote:
    SÅdär lite halvdonigt : ) , tkr pride har så sjukt mkt bättre fighters men ufc är ändå typ nästan roligare att se, vissa tkr ju ta buren förstör men jag gillar den typ.

Inte helt sant om du frågar mig. Pride har givetvis överlägsna tungviktare och är även starkare i de lättaste klasserna. Men UFC är rätt så stacked i mellanklasserna.

I den mån det är möjligt.

Andreas Guiance wrote:
    Inte helt sant om du frågar mig. Pride har givetvis överlägsna tungviktare och är även starkare i de lättaste klasserna. Men UFC är rätt så stacked i mellanklasserna.

Jag håller med.

Light heavyweight och welterweight är de klart bästa klasserna inom UFC.

Dock har jag för mig att den nuvarande LH-mästaren, Chuck Lidell, fick pisk av Rampage Jackson 2003, när Dana White var i Japan och utmanade Pride.

Och jag tycker att the octagon är hela tjusningen med UFC.
    En vanlig ring lämpar sig inte alls för MMA enligt min åsikt.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 100 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.