- This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Ska på studentskiva på torsdag, jag och mina polare ska klä ut oss till fångar. Vi har hittat handbojor med långa kedjor som vi kan köpa billigt av min brorsa – sen vill vi ha vita overaller att färga om med textilfärg. Givetvis till orange, så om det av en händelse finns redan orangefärgade overaller någonstans vore det topp.
Måleributik? Bygghandel? Någon bilmeckare eller liknande som har koll på vart man kan få tag på sånt där? Letat runt lite på webshopar och dylikt, hittar bara svarta. Svart vill vi nog inte ha, dels går det inte att färga men sen blir det inte lika roligt.
Grå eller marinblå funkar också i värsta fall, men orange vore roligast.
Any ideas?
Annars var den här ganska kul!
[img=http://i44.tinypic.com/of21cn.jpg]
fiskar du efter att få ge varningar? haha, jag var nära att halka dit med att länka till webshop. Googla på textilkläder, hittade en sida som har en blå iaf.
Nåt i den stilen kanske borde funka att färga?
Har du gått in till någon lokal måleributik?
Annars finns det kanske på affärer såsom Rusta, Jula, Harald Nyborg, Swedol och liknande!
Gå till Clas Ohlson i Gallerian!
Borde inte ge så mycket, vi har inte det i sortimentet
Har inte ni ALLT? Fredells i Sickla i sånna fall då?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY