mitt experiment med kärlek

Home Forums Repan mitt experiment med kärlek

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • Author

tror du behöver sova, seriöst..

Jag fattar inte men det är säkert bra.

käka flugsvamp? :D

Nu blir jag fan lite rädd…

Kära Warrior,
    Jag tror att du är en överskojare av högsta rang.
    Som i tre års tid suttit instängd i en för trång cell med för hårda väggar.
    Jag tror inte att detta forum besitter dom psykologiska kunskaper
    som krävs för att tillgodose dina behov.

Har någon av dina 1113 poster innehållet något som varit värt att trycka ”Posta snabbsvar” på?

Med vänliga hälsningar,
    Gustaf Lindberg

Är din övernaturliga kärlek en metafor för träningen så förstår jag din text, annars är även jag förvirrad. Och jag läser ändå psykologi! :D

Jag tycker att udda personligheter förgyller detta forum, dessutom får jag (som är goofy, wierd, konstig och nalta eljest) känna mig ganska vanlig för en gångs skull. Vem kommer ihåg ”mainstreamfolket”, förmodligen ingen så fortsätt du att göra dina avtryck i datorvärlden.

waco3000 wrote:
    Jag tycker att udda personligheter förgyller detta forum, dessutom får jag (som är goofy, wierd, konstig och nalta eljest) känna mig ganska vanlig för en gångs skull. Vem kommer ihåg ”mainstreamfolket”, förmodligen ingen så fortsätt du att göra dina avtryck i datorvärlden.

Måste +1 på detta och jag är UDDA :D

Äh, alla som vill ha lite uppmärksamhet kan göra sig missförstådda med lite ansträngning. Jag skulle dock inte rekommendera att man gör det på en byggarbräda; när man snackar ’djup’ menar man oftast knäböj härinne.

Iofs, lipsillen Kai Greene verkar ha tillfört en ny dimension i byggningen. Vi kanske får se diktuppläsning i det fria om ett par år?

Jag gillar Warrior! Vad heter sekten du är med i Warrior :)

Jag kan tänka mig att K-märka Warrior eller ge honom diplomatstatus här på brädan. Det
    är bra att du finns här och bryter av en väldigt träningsfärgad bräda med dina poetiska
    penseldrag.

Jag menar, att få en snubbe att dricka lökjuice efter en trådstart är en bedrift att likställa
    med vilken månlandning som helst.

Lökjuice, smaka på det ordet en stund…

haha ja för fan, klart vi måste K-märka Warrior :) något annat kan ju inte komma på tal. Diplomatstatus var ett rätt så bra förslag det med.

Keep it up killen :)

Normalt och udda beror ju lite på sammanhanget… Bland folk som utför repetitiva kroppsrörelser framför en helkroppsspegel, väger sin mat på våg och oroar sig för om man är katabol på morgonen eller, är det klart att en poetisk och psykedelisk text – om än av tveksam kvalitet – kan upplevas som väldigt udda.

Personligen välkomnar jag det mesta som är lite annorlunda.

Sagt i all välmening! :)

Håller helt med, trevligt och bra med personer som inte alltid är så vanilj även om just äkta vanilj grädglass är sjukt god :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.