Motionshuset Falkenberg

Home Forums Repan Motionshuset Falkenberg

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Finns det någon som vet något om motionshuset i Falkenberg. Jag ska flytta till Falkenberg och funderar på att börja träna där.

…tycker jag du ska :)
    Då ses vi kanske….

Falkenberg är en liten stad finns inget alternativ direkt, tycker du ska testa helt klart.

Ja då ska jag göra det ;) Har varit på klitterbadet någon gång. Men tyckte inte att det var så motiverande att träna där direkt. Men av din bild att dömma så kan man nå riktigt bra resultat på motionshuset ;)

piaa wrote:
    …tycker jag du ska :)
    Då ses vi kanske….

Falkenberg är en liten stad finns inget alternativ direkt, tycker du ska testa helt klart.

Tycker du Motionshuset eller Enjoy är bäst?

JohanHBG
    :)

Lundis
    Motionshuset ligger i Falkenberg…Enjoy i Varberg, båda är helt ok :)

Annars är ju ”Motionshallen” vid Tullbro ett bra alternativ. 1300 kr helår, motionskort köpes hos kultur och fritidskontoret vid torget. Vill man enbart träna styrketräning är detta ett betydligt billigare alternativ. [www.fksk.org]

Tullbrogymet låter som det bästa alternativet för dig. Billigt källargym där kraftsportsklubben håller till och bra miljö/motivation att träna i. Jag tycker Klittebadet och Motionshuset går på ett ut om du bara är ute efter styrketräning men det senare är mycket dyrare.

piaa wrote:
    JohanHBG
    :)

Lundis
    Motionshuset ligger i Falkenberg…Enjoy i Varberg, båda är helt ok :)

Hehe, japp det är jag med på. Har tränat en hel del på Enjoy men var iofs ett tag sedan nu.. kan inte minnas att jag sett dig? :what: Tränat där länge? :|

Lundis wrote:
    Hehe, japp det är jag med på. Har tränat en hel del på Enjoy men var iofs ett tag sedan nu.. kan inte minnas att jag sett dig? :what: Tränat där länge? :|

Tränar mest i Fbg ….nix, inte sett dej heller…
    På Enjoy var det mycke boxnings pass :)

piaa wrote:
    Tränar mest i Fbg ….nix, inte sett dej heller…
    På Enjoy var det mycke boxnings pass :)

Ok, har inte tränat i Fbg men jobbar där.. Hur som helst, grym fysik har du!
    Hör av dig om vi ska köra ett pass! :p

Lundis wrote:
    Ok, har inte tränat i Fbg men jobbar där.. Hur som helst, grym fysik har du!
    Hör av dig om vi ska köra ett pass! :p

Tack ska du ha…. vi ses säkert på Motionshuset :)

piaa wrote:
    Tack ska du ha…. vi ses säkert på Motionshuset :)

Får bli enjoy isf… :up:

Glad midsommar!

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.