- This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
[http://www.mtv.com/videos/made-season-9-ep-27-bodybuilder/1598267/playlist.jhtml]
För den som har tråkigt.
”Meet Cody, a fast food loving mommas boy who’s known as a sissy. But he’s sick of all the teasing. Now Cody wants to prove he’s tough as nails by being MADE into a burly bodybuilder.”
Hans coach är ingen mindre än Peter Putnam
Skönt. Ännu en hybrissmittad siffra i statistiken. Hoppas hjärtforskningen tar sig en skjuts framåt. :up:
Det är förnedringstv. Rätt roligt avsnitt. Han börjar grina många gånger
Jag vill också springa runt på floridas stränder med Ava Cowan!
Word!:emo-thumb
Såg programmet på tv, rätt så kul faktiskt
Detta måste man ju ockulärbesiktiga.
Edit: Han var inte i grym form på tävlingen direkt
Jag tyckte det var riktigt roligt att se
Allt underhållningsvärde till trots ( En MTV-dokumentär är ju inte vetenskapens värd precis ) tycks många , både unga och äldre, tyvärr felaktigt tro som Cody. Att ”bli” en bodybuilder krävs väl bara att lyfta lite vikter ”ett tag”. De flesta som har insikt i bodybuilding, eller vilken annan sport som helt på hög nivå för den delen, vet ju att det inte förhåller sig på det viset. Något som jag ändå tycker att detta programmet trots allt visade.
/ A…
Och de hoppas jag både cody å resten av världen som ser på detta insåg då han stod på scenen
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY