Musik på gymmet!

Home Forums Repan Musik på gymmet!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • Author

Ja gott folk vad säger ni, vad diggar ni att träna till för att känna nu jävlar nu kör vi? Jag föredrar antigen tung jävla hårdrock och metall eller tung hiphop. :emo-thumb

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Ja gott folk vad säger ni, vad diggar ni att träna till för att känna nu jävlar nu kör vi? Jag föredrar antigen tung jävla hårdrock och metall eller tung hiphop. :emo-thumb

MVH Cesse

Samma här.

tyngsta metal du kan hitta!

Så länge det inte är ballader funkar det mesta.

det värsta är tycker jag om man ska dunka på o köra så kommer det någon jävla låt med poppig melodi som typ BOOOOOY MEEEETS GIIIIRL BLA BLA BLA BLA BLA BLAAA och man bara känner att nej där rann ju testot ur kroppen, låtar som är mer anpassade till dansgolvet på krogen ska vara där inte på ett gym.

Nikka wrote:
    ok

exakt!

Steppen1983 wrote:
    det värsta är tycker jag om man ska dunka på o köra så kommer det någon jävla låt med poppig melodi som typ BOOOOOY MEEEETS GIIIIRL BLA BLA BLA BLA BLA BLAAA och man bara känner att nej där rann ju testot ur kroppen, låtar som är mer anpassade till dansgolvet på krogen ska vara där inte på ett gym.

oftast är jag för inne i vad jag gör för att ens bli störd av musiken. men om jag får välja så ska det ju självklart inte vara några ballader. nu jobbar jag ju på gymmet där jag gymmar, så för det mesta så blir det musik jag vill ha på 8)

Snabba,hårda rock/metal låtar, alternativt riktigt pushande trance liknande gojs.

mSJÖDIN wrote:
    Ja såsant, links!
    Blir oftast Sabaton.

Sabaton är nice ;)

favvo låten är Thundergods :)

hammrande death-metal får adrealinet pumpa:buttrock:

Barbie girl :wazzup: :buttrock:
    [img=http://eil.com/newgallery/Aqua-Barbie-Girl-279916.jpg]

Sålänge det inte är Braveheart-theme (true story) så är jag oftast nöjd.

Astral Projection o prodigy :emo-thumb

disturbed helt klart :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.