När skall vi få dricka protte utan kommentarer?

Home Forums Repan När skall vi få dricka protte utan kommentarer?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 96 total)
  • Author

När skall folk fatta och respektera oss som vill äta massa mat och drick konstiga ros drinkar i konstiga flaskor? Kan vi inte få göra det?

Jag pluggar på chalmers och det blir ju att man går omkring med sina små matpaket och sina prottedrinkar i väskan och får improvisera lite när man skall äta och skaka. Det kan bli en snabbis innan en förläsning så man får skaka på vägen dit osv. och det är nästan varje gång så får man blickar som om folk sett ett ufo ;) Kommentarerna haglar! Jag tycker det är samma sak vart man än kommer, jobb, skola, släkt osv

Det konstiga är att folk i samma stund de kommenterar mina små matpaket inmundigar en stor bulle till kaffet.

Jag säger, fuck the kanelbulle long livet the prottedrink :pop:

Vad har ni för uppfattning? Är byggning helt klassat som idioti av allmänheten? Ni som är riktigt stora, vad får ni för reaktioner av allmänheten?

:up:

MVH

Jag jobbar på bank/försäkringsbolag. Se till att folk vänjer sig och du kommer säkert att få med några stycken i prottefördärvet. :emo-thumb

Folk frågade mycket förr, bara nya frågar lite försynt nuför tiden. Jag har alltid extra protein i skåpet och låter dem smaka och berättar gladerligen vad det är och vad det är tilol för. Ta bort mystiken så slipper du allt för många reaktioner.

Jag har fått in några motionärer på lite nyttigare spår på grund av mina svar på deras frågor och stillande av deras nyfikenhet. Tänk på att folk saknar i allmänhet kunskap. Även välutbildade kan inte kost och träning om de inte får svaren.

Jag är inte stor, använder inte kosttillskott och blir inte inkategoriserad som något annat än möjligtvis vältränad om jag har en bra dag.

Men likt fan har jag nog ett svar på din fråga;