Nyårslöfte och gymmet är fullpackat med folk som skall satsa…

Home Forums Repan Nyårslöfte och gymmet är fullpackat med folk som skall satsa…

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author

Jävlar idag small det! Mängder av folk på gymmet jag aldrig sett förut på morgonkvisten. Ser ochs en ökning på min blogg när det gäller fraser för att komma i form. :)

Gober wrote:
    Var på ett annat gym i måndags och där var en hel del lattemammor som satt och snackade sig igenom passet på magmaskinen..

Lattemammmor” vad gulligt uttryckt med ack så träffande:D!

CDJ wrote:
    Har inte märkt av det av den enkla anledningen att jag gymmar på SATS på medborgarplatsen (sthlm) för er som har varit där vet att alla lösa vikter är en våning ner i den så kallade ”bunkern”..Dit vågar sig inte ”nyårlöftena” då kondisparken är på entrévåningen. ;) Rätt skönt dock och finns alltid gott om plats!

Håller med där. Tränade mestadels när nere förra tävlingssatsningen när jag bodde porten mitt emot. Alltid lugnt och skönt nere i källaren:emo-thumb!

OT: Har varit förvånad att det är så lugnt på mitt gym. Ingen större rush ens på måndagarna hittills. Kanske kommer snart ändå. Annars är det mest de gamla vanligta ansiktena. Några nya klienter kanske till alla PT:s där. Men även där oftast de vanliga klienterna…

Nu har stekarna vaknat. En hel del yngre killar som kör biceps dom senaste dagarna. Beach 2011 är visst på väg med stormsteg. Tjejerna kör 30-40min powerwalk/löPning och efter det dom två magmaskiner som finns i gymmet. :)

Nykropp wrote:
    Nu har stekarna vaknat. En hel del yngre killar som kör biceps dom senaste dagarna. Beach 2011 är visst på väg med stormsteg. Tjejerna kör 30-40min powerwalk/löPning och efter det dom två magmaskiner som finns i gymmet. :)

Väldigt irriterande med dom nya små ”stekarna” som står i en klump runt hantlarna man vill ha :p

JeppeAndersson wrote:
    Väldigt irriterande med dom nya små ”stekarna” som står i en klump runt hantlarna man vill ha :p

Nej då det är ingen fara. Dom slänger dom nämligen runt om på golvet. Praktiskt så man slipper gå till stället om man skall ha dom efter.

Nykropp wrote:

Haha, samma sak på mitt gym.
    Nu får man stå och köa för att få en bänk men alla har trevligt ändå :)
    Grabbar som curlar hela passet är helt ok, dom tar inte plats iallafall :up:

haha va rolgit de låter när ni pratar om ”små”pojkarna som jobbar med sina biceps, lattemmamor och tjejerna som kör kondition lite å sen går direkt till magövningarna, för det e ju sant!
    På mitt gym finns de ibland äldre pansionärer med, dom lyfter typ 2kgs hantel, sen sätter dom sig ner i typ 10min…. sen lyfter dom ytterligare 2kgs hanteln. Dom verkar nöja ändå, sen finns de som gör ett set på en maskin, går till nästa (som också e för en annan muskelgrupp) gör ett set där osvosv..

Ja nu skall jag väl inte säga att alla pojkar är ”små” i storlek, men i ålder i alla fall. Samt att det ser inte direkt ut som dom fastnat i en benövning dom senaste åren. Det har blivit mer och mer för varje dag. Verkar som det fina vädret lockar fram dom till gymmet för att köra överkropp.

Vad gäller tjejerna så är det undantagslöst så att dom som kommer in på gymdelen efter att ha sprungit eller gått på löpbandet kör just magvridaren och sittande crunch maskinen. Utan undantag.

När jag började träna så hörde jag ju om dessa människor men trodde att det var ganska överdrivet. Men nu när man tränat ett tag så inser man att det var det faktiskt inte alls. :)

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.