Nyårsträning i Stockholm med Andy

Home Forums Repan Nyårsträning i Stockholm med Andy

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • Author

Då börjar året sakta men säkert närma sig sitt slut. Jag tänkte avsluta året med ett riktigt roligt träningspass. Så jag har styrt upp med träning i Vasastan Stockholm hos min sponsor Iform.

Gymmet är egentligen stängt då, men jag har fått tillåtelse att ha öppet för nyårsträning med mig.

Så mellan kl 12-14 på nyårsafton kommer det bedrivas gymträning. För de som sedan känner för det kommer vi röra oss mot Pizzeria Nivå i Gamlastan och käka ”Andy special” eller annan pizza.

Alla är självklart välkomna. Finns det något intresse?

synd att man inte bor i närheten, låter skoj!

Låter mycket bra – om inte det krockar med någon förpliktelse som hör dagen till, och jag lyckas släpa mig upp, så kommer jag gärna:emo-thumb

Låter kanon Andreas! Jag kommer tvinga upp dig hur som :D

Tror vi kommer att bli ett litet gäng faktiskt. Så det känns som om det blir en kul grej och förhoppningsvis återkommande.

Jag skulle mer än gärna skriv upp mig för ett pass där på nyårsafton! :)

Får man haka på Pizzan men skita i träningen? :D

Marcus 1: Du är välkommen!

Marcus 2: Det är ju det enda du lever på! Du skulle må gott av lite träning nu efter det senaste året :D

J.v.K: Nej, det är ju i Sthlm allt händer!

Riktigt bra idé måste jag säga! Kostar det någonting föresten?

alexander_n wrote:
    Riktigt bra idé måste jag säga! Kostar det någonting föresten?

Nej nej! Helt kostnadsfritt! Ville bara samla ihop ett gäng för att få ett skönt sista träningspass innan året tar slut.

Låter suveränt! Jag anmäler intresse :)

Grymt! Är rätt många som nappat på mina krokar och visat intresse. Så det kommer bli en hejdundrande avslutningsträning!

Ska nog knåpa ihop en liten spellista med lite sköna nyårslåtar och andra sköna träningslåtsar.

Nu har jag styrt upp ett facebookevent som ni kan anmäla er i. Så skickar jag informationen allt eftersom det närmar sig.

Välkomna -> [http://www.facebook.com/event.php?eid=175617629117940]

Kul initiativ, är jag kvar i stan ska jag definitivt försöka dyka upp och blotta min bleka nunna

Kul! Jag har alltid tränat på nyårsafton! Härligt att se att det är fler som vill göra det! Count me in! Räcker det att anmäla sig här?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 37 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.