- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 januari, 2008 at 17:58 #58779Anonym anvandareMember6 januari, 2008 at 18:09 #338697Anonym anvandareMember
är kimbo det första du drar upp när du skapar en mma/ufc tråd, pinsamt.. snubben har gått 2 matcher och har inte något kontrakt, döp tråden istället till ”jag gillar stora grottmänniskor som slåss på gatan mot mindre”
6 januari, 2008 at 18:15 #338698Anonym anvandareMemberBobo90 wrote:är kimbo det första du drar upp när du skapar en mma/ufc tråd, pinsamt.. snubben har gått 2 matcher och har inte något kontrakt, döp tråden istället till ”jag gillar stora grottmänniskor som slåss på gatan mot mindre”Har inget kontrakt ?
6 januari, 2008 at 18:22 #338699Anonym anvandareMemberBra initiv Jojje! Men dålig första video. Jag blir förbannad när jag ser sådant oseriöst tjafs där publiken hoppar in och fjantar sig. Kimbo kommer antagligen slå sönder Tank Abbot, men seriöst, vem gör inte det nowdays? (då menar jag givetvis inte random svensson)
Fighting ska vara under kontrollerade former i en bur/ring och med en professionell domare.
Ifall dom hade ”nollat” alla viktklasser i UFC och börjat om ifrån början, med ett system liknande det dom har i fotboll eller hockey, vilka hade då stått som vinnare i respektive viktklass tror ni?
6 januari, 2008 at 20:27 #338700Anonym anvandareMemberIngen MMA elr UFC men iallafall Tycker det är skit att Semmy Schilt vann K-1 world GP finalen, Peter Aerts var värd att vinna i think.
6 januari, 2008 at 22:12 #338701Anonym anvandareMemberEn riktig legend är ju Dan Severn.
54år gammal gick han förra året 8 matcher
Inte längre världsklass kanske men vem kan begära det,har vunnit Ufc än gång i tiden.
Har totalt gått 102 matcher,80 vinster,15 förluster och 7 oavgjorda.
188 lång 113kg,omisskänlig med sin mustach och jättelika badbrallor.[youtube=WizPCE6-tbM]
Musiken till videon är tyvärr mer än katastrof:(6 januari, 2008 at 22:21 #338702Anonym anvandareMemberEn annan gammal fighter från för.
Mark Kerr, han fightas än, fast inte i denna shapen dock.[youtube=5SMQEw6Iwm0]
6 januari, 2008 at 22:26 #338703Anonym anvandareMemberDen bästa fightern alla kategorier om man bortser från viktklasser måste vara fedor emelienko, synd att vi antagligen aldrig får se honom i ufc!
6 januari, 2008 at 22:52 #338704Anonym anvandareMemberChuck Lidell är min favorit, Ken Shamrock är också grym!
6 januari, 2008 at 23:40 #338705Anonym anvandareMembermatte79 wrote:Den bästa fightern alla kategorier om man bortser från viktklasser måste vara fedor emelienko, synd att vi antagligen aldrig får se honom i ufc!Du behöver väl iofs inte bortse från viktklasser när du tar med honom? Han är ju tungviktare, menar jag.
I mina ögon är George St.pierre en bättre och mer komplett fighter än vad Fedor är.6 januari, 2008 at 23:42 #338706Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Du behöver väl iofs inte bortse från viktklasser när du tar med honom? Han är ju tungviktare, menar jag.
I mina ögon är George St.pierre en bättre och mer komplett fighter än vad Fedor är.+1.
7 januari, 2008 at 00:52 #338707Anonym anvandareMemberFrågan var väl att om man skulle bortse från viktklasser vem skulle vinna, såsom de första ufc tävlingarna var uppbyggda.
Gsp är nog bättre rent tekniskt men jag tror nog inte han skulle ha en chans mot Fedor om de möttes i ringen och det tror jag nog inte att du heller tror.7 januari, 2008 at 01:04 #338708Anonym anvandareMemberNär jag skrev utan viktklasser var det på grund av att man inte skulle behöva gå in på vem som är tekniskt bäst, det är oftast den mindre fightern, utan bara koncenterera diskussionen på vem som är bäst i ringen om två fighters rent hypotetiskt skulle mötas!
Betänk även att det finns fighters som inte får tävla i ufc om de inte går ner en massa kg eftersom det finns en övre max gräns.7 januari, 2008 at 01:13 #338709Anonym anvandareMemberPåtal om lätta -mer tekniska.. Så fy på er som ”bara” använder er tyngd när ni fightas.:nono: Jag tycker det finns för många sånna bromsklossar ute på mattorna. Sånna som förlitar sig på tyngden, och därför skiter i att få in bättre teknik. Nu är det kanske inte de som hamnar på tv.. men ändå
7 januari, 2008 at 07:14 #338710Anonym anvandareMemberMinns jag inte fel ska det väl snart Per Eklund(så heter han va?) gå match på någon UFC-gala. Någon som har sett honom ”in action”, är han bäst för sin vikt i Sverige, hur kommer det gå för honom? Skitkul med en svensk i UFC tycker jag.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.