Ont överallt asså….

Home Forums Repan Ont överallt asså….

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Jag börjar bli riktigt arg nu, fattar inte vad som händer asså. Jag ahr jätte ont i magen, vi snackar inte vanlig magknip här. Vi snackar sån smärta som man vill att nån ska slå en trädpinne i huvudet på en så man svimmar och slipper smärtan. I bland kan jag vara jätte hård och i bland rinner det bara. Jag har ont varje dag i mellersta delen av ryggen är som en kronisk värk där. Är alltid trött, mycket yrsell och illamående. Ingen energi heller. Har ont i bröstet med hälst på höger sidan, gör även ont att andas ibland. Någon som vet vad det kan vara?

är så trött på att gå runt hemma och ha ont hela tiden, eller att man känner att det bubblar till i magen. Någon som vet vad det kan vara?

Sök läkarvård

Har gjort det x antal gånger, dem ahr gått in med kamera i tarmarna och kollat med inte hittat någonting. Det finns ju andra saker till dålig mage. Olika organ kasnek? Jag vet inte därför jag frågade här.

Sök läkarvård igen.

Får väll göra det, men ingen som vet avd det kan vara?

Läkarna vet.

Om inte läkarna hittar något hur tror du då att folk på ett träningsforum ska kunna veta vad som är fel på dig?

Ibland kan dessa symptom vara psykiska.

Men hur som helst så får du ju självfallet söka läkarvård igen.

Kolla igenom alla säsonger av House MD och se om du hittar dina symptom där. Om inte, gå till läkare igen.

Nej äter nästan aldrig stark mat, men får gå till läakren igen. Det där med magen är värst asså, är nog den värsta smärtan jag har uppleft.

Kan vara magkatarr, konstigt dock om man inte hittade något med kamera, om man använde endoskopi (genom röven) så kanske man får testa gastroskopi (genom munnen)istället. Det senare har jag genomfört när jag hade magkatarr med fruktansvärda smärtor.

Annars har ju Faran ett bra tips :D

Jag gjorde mitt igenom 2:an, kanske är magkatarr?

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.